اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهرستان انار:

نیمه خرداد فرصت مناسبی برای انتقال اندیشه‌های امام به نسل جوان است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان انار گفت: سالروز رحلت امام فرصت مناسبی‌ برای انتقال فرهنگ و اندیشه‌های حضرت امام خمینی ‌به نسل جوان است.

نیمه خرداد فرصت مناسبی برای انتقال اندیشه‌های امام به نسل جوان است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان انار، حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی صبح امروز در جلسه ستاد ارتحال امام خمینی (ره) این شهرستان بر برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم ویژه ارتحال حضرت امام (ره) تأکید کرد و اظهار داشت:‌ ‌مسئولان ادارات و نهادها ‌نسبت به برگزاری هر چه باشکوه‌تر این مراسم تلاش کنند.

وی گفت: ما باید به آرمان‌های حضرت امام (ره) در عمل و حضورمان وفادار باشیم که هر چه عزت و افتخار‌ داریم، از آن بزرگوار است.

ابراهیمی عنوان کرد: گذر زمان نشان می‌دهد که اندیشه‌های امام راحل چه اندازه بوده است و این ایام فرصت مناسبی‌ برای انتقال فرهنگ و اندیشه‌های حضرت امام خمینی ‌به نسل جوان است.

فرماندار انار نیز در ادامه حضور پرشور در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) را نشان دهنده عمق و‌فاداری مردم به اسلام و امام خمینی (ره) دانست. 

مجید اعتمادی افزود: سال جاری 240 زائر سهمیه شهرستان انار است که به زیارت حرم مطهر امام خمینی (ره) اعزام می‌شوند.

وی خواستار برگزاری مراسم ویژه‌ای برای شهدای 15 خرداد شد و تصریح کرد: این شهدا کسانی هستند که به ندای حضرت امام لبیک گفته و به شهادت رسیدند و امید است مراسمی در خور این شهدا برگزار کنیم.

به گزارش فارس برگزاری مراسم قرآنی، مداحی، برپایی ایستگاه صلواتی، پذیرایی از زائران عبوری، شب شعر و خاطره، برنامه‌های فرهنگی، برگزاری مراسم ویژه در جوار حرم شهید گمنام، توزیع 240 بسته فرهنگی به زائران حرم مطهر امام خمینی (ره) و راه‌اندازی هیئت‌های مذهبی در شهر و روستا ‌از جمله مصوبات این جلسه بود.

انتهای پیام/و30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول