اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی البرز:

اندیشه‌های امام(ره) در قالب نشست‌های تخصصی ترویج داده می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: اندیشه‌های امام(ره) در قالب نشست‌های تخصصی ترویج داده می‌شود.

اندیشه‌های امام(ره) در قالب نشست‌های تخصصی ترویج داده می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از استان البرز، حسین کاشانی‌پور ظهر امروز در نشست مطبوعاتی در جمع خبرنگاران اظهارداشت: نسل امروز باید با اندیشه‌ها و آرمان‌های امام خمینی (ره) آشنا شوند و آن را به کار گیرند.

این مسئول ادامه داد: امروز نقش این تفکرات و اندیشه‌ها در بیداری اسلامی به خوبی نمایان است.

کاشانی‌پور افزود: برای اینکه بتوانیم بزرگداشت بیست و سومین سالگرد ارتحال خمینی کبیر را باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار کنیم، ‌تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های اصولی را در نظر گرفته‌ایم.

وی تأکید کرد: در این راستا ویژه برنامه‌های این ایام در سه بخش فضاسازی تبلیغی، فرهنگی و تبیینی و مراسم عمومی برنامه‌ریزی شده است.

کاشانی‌پور نصب بنر و تولیدات نمایشگاهی، استفاده از مطالب امام راحل و رهبر معظم انقلاب در زمینه ولایت فقیه، بیان شخصیت و عظمت حضرت امام (ره) در برنامه‌های تبلیغی و برپایی همایش‌های موضوعی و تخصصی را از مهم‌ترین برنامه‌های ستاد بیست و سومین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) عنوان کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز گفت: برای این که بتوانیم در ترویج اندیشه‌های امام و همچنین شناخت بیشتر آرمان‌های ایشان گام برداریم میزگردها و پرسش و پاسخ‌های رادیویی را در این ایام در نظر گرفته‌ایم.

این مسئول اجرای مسابقات، توزیع وصیتنامه امام راحل و آثار ایشان در مساجد و دانشگاه‌ها، برگزاری شب‌شعر و شبی با قرآن را از دیگر برنامه‌های فرهنگی پیش‌بینی شده در این ایام ذکر کرد.

وی اذعان داشت: کودکان نیز در این ایام با حضور در مسابقات نقاشی با عنوان روح الله از تولد تا عروج با اندیشه‌ها و شخصیت برجسته امام راحل آشنا می‌شوند.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول