اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر ورزش و جوانان کشور:

اندیشه‌های امام(ره) مشکل‌گشای معضلات و مشکلات جامعه است

خبرگزاری فارس: معاون وزیر ورزش و جوانان کشور گفت: اندیشه‌های امام(ره) در زمینه‌های مختلف مشکل‌گشای معضلات و مشکلات جامعه است.

اندیشه‌های امام(ره) مشکل‌گشای معضلات و مشکلات جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک محمدصادق اکبری پیش از ظهر امروز در جمع 200 نفر از جوانان نخبه کشور در همایش مبشر صبح که در زادگاه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در خمین برگزار شد اظهار داشت: اندیشه‌های امام(ره) زمینه‌ساز توسعه و پیشرفت کشور است که باید توسط جوانان واکاوی شود.

وی تصریح کرد: امام خمینی(ره) فرزند برومند خمین است که ایران را در مقابل رژیم ستمشاهی پیروز و نامش را در جهان پرآوازه کرد و اندیشه‌های وی توانست منطقه و دنیا را دگرگون سازد و می‌توان گفت بیداری اسلامی ریشه در اندیشه‌های ناب خمینی بزرگ دارد.

معاون وزیر ورزش و جوانان کشور اخلاص در عمل، شجاعت، عرفان و دانایی بر اصول فقه و سیاست را از ویژگی‌های منحصر به فرد امام دانست و ادامه داد: امام(ره) در زمینه فقاهت، نوآور، نام‌آور و شجاع بود و نظرات خود را در دین با شجاعت بیان می‌کرد. 

اکبری با بیان اینکه تبیین،گسترش و ترویج اندیشه‌های امام‌(ره) با انجام کارهای متنوع فرهنگی میسر است گفت: امروز دشمنان سعی می‌کنند برای تضعیف انقلاب اسلامی چهره امام و اندیشه‌هایش را در فکر جوانان بد جلوه دهند، تا بدین وسیله نزدیکان امام را از صحنه کنار بگذارند و یکی از ترفندهای آنان در این راه بزرگنمایی ضعف‌های موجود و خودساخته غرب است که باید در مقابل این ترفندها هوشیار و بیدار بود.

وی با بیان اینکه اندیشه‌های امام میراث گرانبهایی برای نسل امروز و الگوی آیندگان است ادامه داد: جایگاه ممتاز ایران در جهان مرهون اندیشه‌های امام خمینی(ره) است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری همایش مبشر صبح به میزبانی استان مرکزی بیان داشت: استان مرکزی به عنوان قطب مهم صنعتی کشور شخصیت‌های بزرگ و تاثیرگذاری را در دامان خود پرورش داده است که هر کدام از این شخصیت‌ها منشأ اثر و برکات فراوانی برای انقلاب بوده‌اند.

معاون وزیر ورزش و جوانان کشور افزود: استان مرکزی در دوران جنگ در بخش لجستیک نقش بسیار مؤثری بر عهده داشت و شهدای عزیزی را نیز تقدیم کرد.

اکبری پرداختن به برنامه‌های فرهنگی را از برنامه‌های مهم حوزه جوانان عنوان کرد و ادامه داد: در راستای برگزاری برنامه‌های فرهنگی شبکه‌های موضوعی و محوری در حوزه جوانان تشکیل شده است که نخستین شبکه با موضوع اندیشه‌های آیت‌‌الله مطهری(ره) در مازندران برگزار شد و از سه روز گذشته دومین شبکه با موضوع تبیین اندیشه‌های امام در استان مرکزی در حال برگزاری است.

افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی ورزشی در شهر خمین،بازدید از بیت قدیمی امام(ره) و تجدید عهد و پیمان با آرمان‌های بلند بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران از دیگر برنامه‌‌های پیش‌بینی شده در همایش مبشر صبح در شهر خمین است.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول