اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کرمانشاه:

اندیشه و آرمان‌های امام (ره) تنها مختص به ایران نیست

خبرگزاری فارس: سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کرمانشاه گفت: شخصیت، اندیشه و آرمان‌های امام‌خمینی (ره) تنها مختص به ایران نیست.

اندیشه و آرمان‌های امام (ره) تنها مختص به ایران نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه‌، برزو باقرآبادی امروز در چهارمین جلسه ستاد بزرگداشت بیست و سومین سالگرد ارتحال حضرت امام‌خمینی (ره) که در حوزه معاونت برگزار شد اظهار کرد: امام‌خمینی (ره) از شخصیت برجسته تاریخ بود که اهداف بزرگی داشت.

باقرآبادی ادامه داد: هدف بزرگ امام تشکیل حکومت اسلامی بود که در سایه آن مستضعفان به آرامش برسند.

وی با اشاره به گرامیداشت سالگرد بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران افزود: گرامیداشت یاد و خاطر امام راحل (ره) و شهدا، تجدید پیمان دوباره با آرمان‌های بلند امام و نظام است.

سرپرست معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کرمانشاه با اشاره به سیاست‌ها و اندیشه‌های امام‌خمینی (ره) خاطرنشان کرد: شخصیت، اندیشه و آرمان‌های امام (ره) تنها مختص به ایران نیست.

وی با بیان اینکه کشورهای جهان اسلام به پیروی از پیروزی انقلاب اسلامی ایران در حال انقلاب هستند تصریح کرد: اندیشه و تفکر امام‌خمینی (ره) دنیای اسلام را در برگرفته است به‌گونه‌ای که کشورهایی هم‌چون مصر، یمن و... علیه حکومت‌های مستبد خود به پا خاستند.   

باقرآبادی پیروزی دنیای اسلام بر کفر را نتیجه اندیشه‌های انسان‌ساز حضرت امام عنوان کرد.

وی با بیان اینکه 15 هزار نفر از مردم استان کرمانشاه روز 13 خرداد‌ماه به مرقد امام راحل (ره) می‌روند خاطرنشان کرد: مردم ایران با برگزاری شکوهمند سالگرد بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران اقتدار خود را به جهانیان ثابت می‌کنند.

سرپرست معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کرمانشاه گفت: بر مسئولان استانی واجب است که مراسم سالگرد امام راحل (ره) را شکوهمند برگزار کنند.

گفتنی است، درپایان این جلسه کمیته‌های شش‌گانه گزارشی ارائه دادند.

انتهای پیام/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول