اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کوهرنگ:

بیداری اسلامی از اندیشه‎های امام نشأت گرفته است

خبرگزاری فارس: امام جمعه کوهرنگ گفت: موج عظیم بیداری اسلامی و خیزش ملت‎های مسلمان در کشورهای منطقه از اندیشه‎های حضرت امام خمینی(ره) نشأت گرفته است.

بیداری اسلامی از اندیشه‎های امام نشأت گرفته است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین مالکی بعد از ظهر امروز در همایش نهضت روشنگری سیره امام خمینی(ره) در شهرستان کوهرنگ، با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل، اظهار داشت: حضرت امام خمینی(ره) در همه ابعاد فقهی، فلسفی، سیاسی، اخلاقی، اجتماعی شخصیتی بی‌نظیر در عصر حاضر بودند که توانستند بزرگ‌ترین تحول را در خاورمیانه، دنیای اسلام و دنیا ایجاد کنند.

وی نقش روشنگری بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی را در دنیا بی‎بدیل عنوان کرد و گفت: موج عظیم بیداری اسلامی و خیزش ملت‎های مسلمان در کشورهای منطقه از اندیشه‎های حضرت امام خمینی(ره) نشأت گرفته که دعا می‎کنیم که همه اینها زمینه‌های برقراری حکومت جهانی اسلام را فراهم سازد.

مالکی با اشاره به ابعاد شخصیتی حضرت امام خمینی(ره) ادامه داد: عزت‎بخشی به مسلمانان، اقتدار ایران اسلامی، فراهم شدن زمینه‎های خودکفایی در کشور، شکوفایی استعدادها و نوآوری در همه عرصه‎های علمی و پژوهشی در ایران از برکات انقلاب اسلامی و انس بین جوانان و امام و ولایت است.

وی اضافه کرد: ساده‎زیستی و پرهیز از تجملات در زندگی امام راحل از دیگر درس‎های امام راحل برای همه ماست که باید به آن توجه خاص شود.

امام جمعه کوهرنگ به نقش رهبری در اداره جامعه اشاره کرد و افزود: امروز دشمنان اسلام و شیعه دریافته‌اند که نقش رهبری و روحانیت در جامعه از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی تصریح کرد: ایجاد فاصله بین رهبری و امت اسلامی از نقشه‌های شوم استکبار جهانی است تا بتوانند به اهداف پلیدشان در راه استعمار منافع و منابع ملت‌ها و کشورها برسند که باید هوشیار بود.

مالکی اضافه کرد: هوشیاری و بصیرت مردم همه طرح و نقشه‎های دشمن را خنثی می‌کند، همچنانکه مردم تاکنون هوشیار و وظیفه‎شناس بوده و نقش خود را در مقاطع مختلف به خوبی ایفا کرده‌اند.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول