اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نمایشگاه سیمای آفتاب در نظرآباد گشایش یافت

خبرگزاری فارس: در بیست و سومین سالروز‌ سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) نمایشگاه سیمای آفتاب در شهرستان نظرآباد گشایش یافت.

نمایشگاه سیمای آفتاب در نظرآباد گشایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از نظرآباد، امام جمعه نظرآباد ظهر امروز با حضور در مراسم افتتاح این نمایشگاه اظهار داشت: برپایی این نمایشگاه‌ها می‌تواند نسل امروز را با شخصیت و تفکرات امام خمینی (ره) آشنا کرده و آنان را نسبت به وظایف خود آگاه سازد.

حجت‌الاسلام علی اکبر وثوقی تأکید کرد: هر چه زمان می‌گذرد اندیشه‌ها و تفکرات ناب امام خمینی بیشتر برای جهان روشن می‌شود و آنان با استفاده از این اندیشه‌ها به سوی استقلال و حریت پیش می‌روند.

وی ادامه داد: امام خمینی در دوران پیروزی انقلاب اسلامی با داشتن اندیشه‌های نو و کارآمد توانست ایران را به سمت پیشرفت، آزادی و استقلال پیش ببرد و این انقلاب امروز سرلوحه بسیاری از کشورها شده است.

امام جمعه نظرآباد گفت: نشست‌های تخصصی و بیان تفکرات و اندیشه‌های ناب امام راحل می‌تواند ما را در شناساندن این مهم به نسل امروز کمک کند.

وثوقی ادامه داد: نسل امروز و آینده باید آگاه باشند که اندیشه‌ها و آرمان‌های امام راحل را به دست فراموشی نسپارند و آن را برای همیشه تاریخ زنده و جاودان باقی بگذارند.

وی افزود: ملت ایران برای رسیدن به این انقلاب که به رهبری امام خمینی (ره) به سرانجام رسید خون‌ها و جوانان بسیاری را از دست دادند لذا باید این آرمان‌ها و اهداف زنده بماند و به نسل‌های بعدی انتقال داده شود.

در این نمایشگاه که از امروز برگزار شده وصیتنامه و اشعار امام راحل و توصیه‌های آن حضرت در قالب غرفه‌های کتاب، نقاشی، عکس و لوح فشرده در معرض دید عموم قرار گرفته است.

این نمایشگاه از امروز به مدت سه روز دایر است.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول