اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بویین‌ زهرا:

جوانان با فراگیری علوم دینی در راستای تهذیب نفس گام بردارند

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان بویین‌ زهرا گفت: جوانان باید با فراگیری علوم دینی در راستای تهذیب نفس گام بردارند.

جوانان با فراگیری علوم دینی در راستای تهذیب نفس گام بردارند

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین ‌زهرا، حجت‌الاسلام محمد‌همایون زرینه ظهر امروز با جمعی از ورزشکاران بسیجی روستای امیرآباد کهنه از توابع بخش مرکزی شهرستان بویین ‌زهرا دیدار کرد.

وی در این دیدار با اشاره به سالروز ارتحال بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) اظهار کرد: سیره و منش امام راحل (ره) برای همه مسلمانان و آزادگان جهان مایه الگوگیری و همچنین ادامه راه است.

وی افزود: امام راحل (ره) با توسل همیشگی به خداوند متعال و ائمه اطهار سبب ‌شد که هر روز عده‌ای بیشتری مجذوب رفتار و سیره ایشان شوند.

امام جمعه شهرستان بویین‌ زهرا با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران امروز در اوج قله‌های اقتدار و عزت جهانی به سر می‌برد، بیان کرد: استکبار و هم‌پیمانانش با مشاهده عظمت و قدرت والای ملت شریف و ولایت‌مدار ایران اسلامی به شدت احساس ترس کرده و صحنه را ترک می‌کنند.

زرینه اضافه کرد: امروز بر همه ما مسلمانان واجب است که با اتحاد و همدلی در مسیر دست‌یابی به آرمان‌های امام خمینی (ره) و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی ایران مجاهدت و تلاش کرده و موجب سرافرازی ایران و ایرانی شویم.

وی با اشاره به ضرورت گرایش جوانان به سوی عرصه‌های دینی تصریح کرد: جوانان و نوجوانان باید با فراگیری علوم و معارف اسلامی در راستای تهذیب نفس گام برداشته و از انحرافات دور شوند.

امام جمعه شهرستان بویین ‌زهرا با بیان اینکه تا‌کنون برنامه‌ها و فعالیت‌های بسیار خوب و چشمگیری از سوی متولیان و دستگاه‌های اجرایی در کشور برای دانش‌آموزان و نوجوانان صورت گرفته است، عنوان کرد: وظیفه تمام نهاد‌ها و ارگان‌ها و به ویژه دولت این است که با همت و دغدغه بیشتر به امور جوانان و برنامه‌سازی برای این اقشار آینده‌ساز بپردازد.

زرینه حضور جوانان و نخبگان را در سال‌های اخیر در عرصه‌های علمی و تحقیقاتی بسیار امید‌وار‌کننده و مایه دلگرمی نظام اسلامی و مردم دانست و بیان کرد: قطعا با تلاش و سعی دوچندان می‌توان در هر عرصه‌ای پیروزی و افتخار را از آن خود کرد و سبب اقتدار و حفظ آبروی جامعه شد.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول