اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جماسه جاودان/17

محسن‌زاده: جوانان برای حضور در مساجد ترغیب شوند

خبرگزاری فارس: امام جمعه خیرآباد با اشاره به اهمیت اعتکاف و تاثیر این فریضه بر روی جوانان گفت:‌ جوانان برای حضور در مساجد ترغیب شوند.

محسن‌زاده: جوانان برای حضور در مساجد ترغیب شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران حجت‌الاسلام والمسلمین جعفر محسن‌زاده در آستانه 14 و 15 خرداد ماه در نخستین جلسه هم‌اندیشی فرهنگی ائمه جماعات و دهیاران روستاهای بخش مرکزی گفت: جوانان برای حضور در مساجد ترغیب شوند.

امام جمعه خیرآباد با تاکید بر اهمیت حضور جوانان و نوجوانان در مساجد گفت: باید مساجد به عنوان مراکز فرهنگی و سنگرهای انقلاب اسلامی با حضور پرشور جوانان پر شود.

محسن‌زاده سپس به نقش محوری امام جماعت اشاره کرد و گفت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری امام جماعت مدیر طبیعی مسجد است، هیئت امنا بازوان قدرتمند امام جماعت باشند و به وی در اداره مسجد مشاوره دهند.

امام جمعه خیرآباد از ائمه جماعات خواست با برنامه‌ریزی‌های دقیق از پتانسیل جوانان و نوجوانان در استفاده بهینه از اوقات فراغت بهره گیرند.

محسن‌زاده افزود: اوقات فراغت یک فرصت است اما اگر از آن به خوبی استفاده نشود همین فرصت تبدیل به یک تهدید بزرگ فرهنگی می‌شود.

انتهای پیام/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول