اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نهاوند:

بهره‌مندی از نظرات جوانان نخبه عامل پیشرفت نهاوند است

خبرگزاری فارس: فرماندار نهاوند گفت: آن‌چه که می‌تواند شهرستان را یک گام به جلو ببرد ارائه راهکار مناسب توسط جوانان نخبه است.

بهره‌مندی از نظرات جوانان نخبه عامل پیشرفت نهاوند است

به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، اسماعیل زارعی‌کوشا بعد از ظهر امروز در شورای اداری جوان در جمع مشاوران جوان نهاوند اظهار داشت: جوانان می‌توانند با ارائه راهکارهای مناسب مدیران ادارات را در اداره بهتر امور شهرستان یاری کنند.

وی با بیان اینکه اگر به جوانان میدان عمل داده شود مطمئناً کارها بهتر و مطلوب‌تر پیش می‌رود، از ایجاد اتاق فکر با حضور جوانان نخبه و علاقه‌مند در نهاوند خبر داد و افزود: آن‌چه که می‌تواند شهرستان را یک گام به جلو ببرد ارائه راهکار مناسب توسط جوانان نخبه است.

فرماندار نهاوند با اشاره به ایجاد شرایط برای اجرای برنامه‌ مفرح و شاد ادامه داد: نشاط اجتماعی زمینه‌ساز رشد و تکاپو برای جوانان می‌شود زیرا زمانی که جوانی دارای نشاط و امید به آینده باشد برای خود، خانواده و جامعه مثمرثمر خواهد بود.

وی ایجاد اشتغال و مسکن را دو دغدغه مهم جوانان در کشور خواند و گفت: البته این مهم دغدغه دولت نهم و دهم نیز بوده تا جایی که توانسته در این زمینه موفقیت‌های باارزشی به دست آورد.

زارعی‌کوشا خواستار حضور مشاوران جوان در ارائه برنامه‌های سازنده برای پیشبرد امور شهرستان به ویژه شهر نهاوند در زمینه‌های مختلف شد و گفت: امروزه بیش از هر زمان به جوانان اعتماد شده بنابراین جوانان باید قدر و ارزش این اعتماد را بدانند و از آن به بهترین روش استفاده کنند.

وی از انجام جلسات شورای اداری جوان هر ماه یک بار در نهاوند خبر داد و ابراز داشت: بهره‌مندی از نظرات یکدیگر، شناخت چالش‌ها، بحران‌ها ظرفیت‌ها و همچنین تشکیل اتاق فکر با مشارکت جوانان از مهمترین دستاوردهای این جلسات است.

فرماندار نهاوند در پایان افزود: باید به مصوبات و پیشنهادات این شورا نهایت توجه صورت پذیرد و همه مصوبات آن لازم‌الاجرا شوند.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول