اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره‌کل آموزش و پرورش استان زنجان:

95 درصد اعضای تشکل فرزندان روح‌الله، جوانان هستند

خبرگزاری فارس: معاون اداره‌کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: 95 درصد تشکل فرزندان روح‌الله زنجان را جوانان تشکیل می‌دهند.

95 درصد اعضای تشکل فرزندان روح‌الله، جوانان هستند

منصور مرادلو امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: تشکل روح‌الله پس از رحلت امام خمینی(ره) تشکیل شده و فعالیت‌های بسیاری توسط اعضای این گروه انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: یکی از فعالیت‌هایی که در تشکل روح‌الله مورد نظر مسئولان این گروه قرار دارد، انجام فعالیت‌های مذهبی و فرهنگی است.

معاون اداره‌کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به برخی از فعالیت‌های تشکل روح‌الله در طول سال افزود: در اعیاد و در مراسم مذهبی که مربوط به ایام شهادت امامان معصوم(ع) است، فعالیت‌های فرهنگی بسیاری توسط این تشکل انجام می‌شود.

وی با اشاره به اعزام اعضای تشکل فرزندان روح‌الله به مناطق جنگی در قالب کاروان‌های راهیان نور افزود: این اعزام‌ها به صورت خانوادگی و یا تک نفره صورت می‌گیرد.

مرادلو در ادامه با اشاره به اینکه عضویت در این تشکل به صورت خانوادگی نیز انجام می‌شود، اضافه کرد: خانواده‌هایی که تمایل به عضویت داشته باشند، می‌توانند در این تشکل عضو شوند.

وی با اشاره به اینکه تا کنون استقبال مطلوبی از سوی مردم استان زنجان در زمینه عضویت در این تشکل صورت گرفته است، اضافه کرد: در ایام مختلف سال برنامه‌های مختلفی برای این افراد اجرا می‌شود.

معاون اداره‌کل آموزش و پرورش استان زنجان همچنین با اشاره به اجرای برنامه‌های ورزشی توسط تشکل فرهنگی روح‌الله در استان زنجان افزود: اجرای برنامه‌های کوهپیمایی از جمله اقدامات ورزشی این تشکل مذهبی است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه تشکل فرهنگی روح‌الله از سال 70 آغاز به کار کرده و یکی از اهداف این تشکل تبیین اندیشه‌های امام خمینی(ره) در بین نسل جوان جامعه است، افزود: امسال نیز به مناسبت این روز برنامه‌های مختلفی برای اجرا در نظر گرفته شده است.

مرادلو با اشاره به برگزاری همایش شبی در هجر یار توسط این تشکل مذهبی اضافه کرد: برگزاری مراسم سخنرانی به مناسبت ایام رحلت امام خمینی(ره) و همچنین مراسم اعتکاف از جمله برنامه‌هایی است که توسط این تشکل اجرا می‌شود.

وی برپایی ایستگاه صلواتی و همچنین پخت و احسان حلیم را نیز از دیگر فعالیت‌های این تشکل عنوان کرد و افزود: این برنامه‌ها نیز به مناسبت رحلت امام خمینی(ره) اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ع20/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول