اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پایان رقابت در 8 وزن

برترین‌های مسابقات انتخابی بوکس جوانان قم معرفی شدند

خبرگزاری فارس: پیکارهای انتخابی تیم رده سنی جوانان بوکس قم برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور با معرفی افراد برتر اوزان مختلف به کار خود پایان داد.

برترین‌های مسابقات انتخابی بوکس جوانان قم معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم خانه بوکس مجموعه ورزشی راحله منطقه نیروگاه قم امروز میزبان برگزاری آخرین رقابت‌ها در اوزان مختلف پیکارهای انتخابی تیم بوکس رده سنی جوانان استان قم بود تا برترین‌ها برای عضویت در تیم منتخب استان معرفی شوند.

در حالی بوکسورهای جوان قم کمتر از یک ماه دیگر مسابقات بوکس قهرمانی رده سنی جوانان کشور را در پیش دارند، که رقابت‌های انتخابی در هشت وزن برگزار شد و در نهایت برترین‌ها به عضویت تیم هیئت بوکس قم در مسابقات قهرمانی جوانان کشور درآمدند.

نفرات قهرمان این دوره از رقابت‌های بوکس رده سنی جوانان استان قم در حالی مشخص شدند که بوکسورهای جوان شرکت‌کننده در این دوره از پیکارها در اوزان منهای 49، 52، 56،60، 64، 69، 75 و به اضافه 91 کیلوگرم با یکدیگر به رقابت پرداختند و در نهایت برترین‌های هر وزن جواز حضور در تیم هیئت بوکس استان قم را به دست آوردند.

قهرمانان بوکس انتخابی رده سنی جوانان قم در حالی معرفی شدند که در وزن 49 کیلوگرم‌ هادی خدابنده‌لو با عبور از سد تمام رقبا در جایگاه نخست این وزن قرار گرفت تا برترین بوکسور این وزن برای عضویت در تیم منتخب جوانان قم لقب بگیرد.

در وزن 52 کیلوگرم محمد مردی ملی‌پوش بوکس استان قم که در حال حاضر در اردوی تیم ملی بوکس جوانان نیز قرار دارد، با توجه به روحیه و انگیزه بسیار بالایی که برای عضویت در تیم ملی دارد از سد رقبا گذشت و نفر اول این وزن شد.

در وزن 56 کیلوگرم عنوان نخست و مقام قهرمانی پیکارهای انتخابی بوکس رده سنی جوانان قم، حمید عرب‌خانی با قدرت از سد رقبا گذشت و موفق به کسب عنوان قهرمانی شد در حالی که در وزن 60 کیلوگرم میثم کردنوکر بوکسور ملی‌پوش قم در تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان به مقام نخست دست یافت و به عضویت تیم هیئت بوکس قم درآمد.

همچنین در وزن 69 کیلوگرم مسابقات انتخابی بوکس رده سنی جوانان قم نیز مسابقات جذابی بین مدعیان برگزار شد که در نهایت‌ هادی قربانی در جایگاه نخست ایستاد، در حالی که در وزن 75 کیلوگرم مقام قهرمانی به مهدی پاپی رسید.

آخرین رقابت‌ها در مسابقات انتخابی تیم بوکس رده سنی جوانان استان قم در خانه بوکس مجموعه ورزشی راحله قم در وزن به اضافه 91 کیلوگرم برگزار شد که در این وزن‌ هاشم کلهر مدال‌آور بوکس قم از مسابقات نوجوانان کشور در سال 90 به مقام نخست رسید تا بدین ترتیب آخرین بوکسور قمی برای حضور در پیکارهای بوکس قهرمانی رده سنی جوانان کشور باشد.

مسابقات بوکس قهرمانی رده سنی جوانان کشور در تیرماه سال جاری به میزبانی هیئت بوکس استان قم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول