اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان:

شخصیت شهید بهشتی برای جوانان تبیین شود

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان بر پاسداشت ارزش‌های انقلاب تاکید کرد و گفت: شخصیت شهید بهشتی باید برای جوانان تبیین شود.

شخصیت شهید بهشتی برای جوانان تبیین شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت‌الاسلام مجتبی اشجری عصر امروز در جلسه تمهید مقدمات برنامه‌های هفتم تیر با تبریک ولادت امام علی (ع) و تسلیت ارتحال امام (ره)، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را متولی مناسبت‌های انقلاب دانست و اظهار کرد: چهار گیلانی در واقعه هفتم تیر به شهادت رسیدند.

وی حسن عضدی، سیف‌الله عبدالکریمی، محمدصادق اسلامی گیلانی و جواد سرافراز را شهدای گیلانی واقعه هفتم تیر عنوان کرد و افزود: 31 سال از شهادت دکتر بهشتی و 72 کبوتر خونین‌بال واقعه هفتم تیر می‌گذرد.

اشجری با بیان اینکه شخصیت آیت‌الله بهشتی برای جوانان ناشناخته است، تصریح کرد: مراکز دانشگاهی برای شناساندن شخصیت شهید بهشتی باید تلاش کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان به غربت برگزاری مراسم شهید بهشتی نسبت به دیگر شهدا اشاره کرد و گفت: با توجه به هجمه دشمن باید بیشتر در پاسداشت ارزش‌های انقلاب اسلامی تلاش کنیم.

وی با تاکید براینکه برای شناساندن شهید بهشتی نباید به برگزاری یک مراسم اکتفا کرد، یادآور شد: بقاع متبرکه و رسانه‌ها از ظرفیت‌های خوبی برای شناساندن شخصیت شهید بهشتی به جامعه برخوردار هستند.

اشجری، ایران را قربانی تروریست خواند و بیان کرد: چهره منافقین پس از شهادت دکتر بهشتی افشا شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به تهمت‌ها و ناسزاهای بسیار که نسبت به شهید بهشتی زده می‌شد، خاطرنشان کرد: امام (ره) مظلومیت شخصیت شهید بهشتی را بیشتر از مظلومیت شهادت ایشان می‌دانستند.

وی خواستار ارائه سخنانی از شهید مظلوم آیت‌الله بهشتی توسط سازمان‌ها، اداره‌ها و نهادها در سربرگ نامه‌های اداری شد و ابراز کرد: اداره‌ها، سازمان‌ها و نهادها ویژه‌برنامه‌هایی برای بزرگداشت شهید بهشتی در روزهای ششم و هفتم تیر برگزار کنند.

اشجری تشکیل ستاد برگزاری مراسم گرامیداشت سالروز شهادت آیت‌الله دکتر بهشتی در شهرستان‌ها را با همکاری فرمانداری‌ها عنوان کرد و گفت: ویژه‌برنامه‌های مربوط به یوم‌الله هفتم تیر در بعضی از بقاع برگزیده استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول