اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره)سوادکوه خبر داد

اعزام 1200 زائر سوادکوهی به مرقد امام راحل

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره)در سوادکوه از اعزام سازمان یافته یک‌هزار و 200 زائر سوادکوه به مرقد امام راحل خبر داد.

اعزام 1200 زائر سوادکوهی به مرقد امام راحل

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، علی درزی صبح امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) سوادکوه با اشاره به اینکه امام راحل مردم را از زیر یوغ استعمار و استکبار شرق و غرب نجات داد، افزود: بیداری ملت ایران در نتیجه مجاهدت بنیانگذار اسلامی و همراهی مردم شجاع و ولایتمدار ایران به دست آمد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه با تاکید بر اینکه ما باید قدردان تلاش امام خود باشیم، افزود: امام خمینی (ره) به مردم ایران، آبرو، عزت و استقلال عطا کرد.

وی، حضور پرشور رزمندگان در جبهه‌های حق علیه باطل و شهادت‌طلبی را در نتیجه آموزه‌های دینی و انقلابی امام راحل ذکر کرد و بیان داشت: ارزش جهاد فی‌سبیل‌الله و تقدیم شهیدان گرانقدر در نتیجه اعتقاد مردم به الهی بودن امام راحل بوده است.

دبیر ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) سوادکوه از برگزاری جلسات مختلف این ستاد خبر داد و گفت: 9 کارگروه ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) در سوادکوه تشکیل شده است و در جلسات مختلف به برگزاری باشکوه بیست و سومین سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی تاکید شده است.

وی از اعزام سازمان یافته یک‌هزار و 200 زائر سوادکوه به مرقد امام راحل خبر داد و گفت: 75 دستگاه مینی‌بوس و اتوبوس برای اعزام این کاروان در نظر گرفته شده است.

درزی از برگزاری برنامه‌های گرامیداشت سالگرد ارتحال امام راحل در 5 نقطه سوادکوه خبر داد و افزود: در مساجد جامع پل سفید، زیراب، شیرگاه و منطقه لفور و ولوپی برنامه‌های متمرکز برگزار می‌شود که با سخنرانی و مداحی همراه خواهد بود.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول