اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فراق یار/17

رفاه حال میلیون‌ها زائر امام راحل فراهم شده است

خبرگزاری فارس: معاون خدمات شهری شهردار تهران گفت: رفاه حال میلیون‌ها زائر معمار کبیر انقلاب اسلامی از سراسر کشور و جهان فراهم شده است.

رفاه حال میلیون‌ها زائر امام راحل فراهم شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، به‌نقل از روابط‌عمومی معاونت خدمات شهری شهرداری تهران، مجتبی عبداللهی به همراه جمعی از مدیران حوزه معاونت طی بازدیدی سه ساعته، از آخرین وضعیت پروژه‌های عمرانی، رفاهی و خدماتی شهرداری حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) بازدید و در جلسه ستاد مرکزی شهرداری تهران در ایام ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامی و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران شرکت کرد.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران در این بازدید با بیان اینکه شهرداری تهران با تمام امکانات و نیروها در صدد است تا مراسم ارتحال حضرت امام خمینی (ره) را به بهترین وجه ممکن انجام داده و رفاه حال میلیون‌ها زائر خمینی کبیر از سراسر کشور و جهان را فراهم آورد، گفت: به حول و قوه پروردگار برای نخستین بار در طول تاریخ این مراسم‌ها، شهرداری تهران صاحب ستادی دائمی و مجهز با احداث بنا و ساختمانی برای این منظور شده است که تا زمان ارتحال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی در ادامه عنوان کرد: همچنین در جهت رفاه حال زائران امام شهیدان پروژه احداث یک هزار و 300 چشمه سرویس بهداشتی آغاز شده است.

عبداللهی در ادامه با حضور در بلوار جدیدالاحداث سلام امام و سلام شهدا که برای اولین بار قطعات مطهر شهدا و سازمان بهشت زهرا (س) را به حرم مطهر امام خمینی (ره) متصل می‌کند از روند پیشرفت این پروژه بازدید به‌عمل آورد.

آغاز کاشت 60 هزار درخت به یاد والدین شهدا در بهشت زهرا (س)

این گزارش حاکی است، در ماه‌های اخیر معاونت خدمات شهری شهرداری تهران با دستورات اکید شهردار تهران کارهای وسیع عمرانی، خدماتی و رفاهی را در حرم مطهر امام (ره) آغاز کرده است که از آن جمله می‌توان به اتمام کاشت 30 هزار درخت به یاد 30 هزار شهید و آغاز پروژه کاشت 60 هزار درخت به یاد والدین شهدا، آغاز پروژه سیستم آبیاری قطره‌ای فضای سبز حرم مطهر، احداث پلی‌کلینیک گل و گیاه در جوار حرم مطهر امام راحل و نصب صدها آلاچیق، نیمکت و وسایل رفاهی و خدماتی در حرم مطهر اشاره کرد.

مجتبی عبداللهی، معاون خدمات شهری به اتفاق قائم مقام حوزه و تعدادی از مدیران و مسئولان شهرداری تهران در شهرداری حرم مطهر امام خمینی (ره) حضور یافته و با کاشت یک اصله درخت پروژه کاشت 60 هزار درخت به یاد والدین شهدا در حرم مطهر را رسما اعلام کرد.

انتهای پیام/غ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول