اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار قم خبر داد

اعزام کاروان 20 هزار نفری مردم قم به مرقد امام

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار قم از اعزام کاروان 20 هزار نفری مردم قم به مرقد بنیانگذار کبیر انقلاب به مناسبت بیست و سومین سالگرد ارتحال امام خمینی خبر داد.

اعزام کاروان 20 هزار نفری مردم قم به مرقد امام

محمدمهدی عرب‌انصاری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم گفت: 20 هزار نفر از مردم استان قم، 14 و 15 خرداد ماه سال جاری به مرقد مطهر حضرت امام اعزام می‌شوند.

وی در ادامه افزود: تعداد زائران نسبت به سال گذشته 5 هزار نفر افزایش داشته است.

عرب‌انصاری ادامه داد: همچنین در این ایام مراسم یادبود شهدای 15 خرداد و تکریم مقام حضرت امام(ره) در 100 مسجد در قم همزمان با 14 و 15 خرداد ماه برگزار می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم ادامه داد: 100 اداره در استان قم به مناسبت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) برنامه‌های ویژه‌ای را برگزار می‌کنند.

وی تصریح کرد:‌ برگزاری یادواره تجلیل از شهید دوران انقلاب، ‌همراهی کاروان 96 شهید دفاع مقدس به استان قم و ... از جمله برنامه‌های ستاد گرامیداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در استان قم است. 

عرب‌انصاری اظهار داشت:‌ استان قم ظرفیت لازم برای پذیرش و اسکان زائران به استان را در ایام 14 و 15 خرداد داشته و دستگاه‌های دولتی برای ارائه خدمات لازم به زائران و مسافران در این ایام آماده هستند.

انتهای پیام/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول