اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول ستاد برگزاری ارتحال امام‌خمینی فردوس خبر داد

رشد 50 درصدی اعزام زائران فردوس به مرقد امام

خبرگزاری فارس: مسئول ستاد برگزاری ارتحال امام‌خمینی فردوس گفت: نسبت به سال گذشته آمار اعزام زائران از شهرستان فردوس به مرقد مطهر امام راحل رشد 50 درصدی داشته است.

رشد 50 درصدی اعزام زائران فردوس به مرقد امام

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس سید مرتضی هاشمی ظهر امروز در جلسه ستاد ارتحال امام‌خمینی در فردوس اظهار داشت: همزمان با فرارسیدن ایام ارتحال امام‌خمینی (ره) تعداد 450 نفر زائر با 10 دستگاه اتوبوس از شهرستان فردوس به مرقد مطهر امام راحل (ره) اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به استقبال زیاد مردم شهرستان فردوس برای اعزام به مرقد مطهر و حضور در مراسم عزاداری بنیانگذار جمهوری اسلامی گفت: استقبال مردم شهرستان فردوس برای عزیمت به مرقد مطهر امام راحل نسبت به سال گذشته 50 درصد رشد داشته است.

مسئول ستاد ارتحال امام‌خمینی (ره) فردوس افزود: امام‌ راحل از نظر علم و عمل، درک عمیق معرفتی و نیز تقوای عملی و علمی، از بزرگ‌ترین شخصیت‌های اسلامی به شمار می‌آید.

هاشمی تصریح کرد: امام راحل (ره) در اندیشه دینی و تسلط بر معارف تشیع، وارستگی، تهذیب نفس، شجاعت، درک زمان، شناخت جامعه، رأفت با دوستان و شدت با دشمنان نیز بی‌نظیر بود.

وی یادآور شد: اراده پولادین امام (ره) که ریشه در ایمان و اتکا به خداوند داشت، اجازه نمی‌داد هیچ مانعی جلودار عملی ساختن مقاصد والای وی شود.

مسئول ستاد ارتحال امام‌خمینی (ره) فردوس گفت: امام در عین حال انسانی بسیار مهربان، سرشار از عطوفت، خویشتن‌دار و پرهیزکار بود که صبر و استقامت وی مانع از آن بود که سخت‌ترین حوادث خللی در رسیدن به هدف ایجاد کند.

کاروان عزاداران امام‌خمینی (ره) شهرستان فردوس صبح روز جمعه 12 خردادماه از محل هیئت جوادالائمه به سمت مرقد امام راحل حرکت می‌کنند.

انتهای پیام/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول