اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه زنجان:

انقلاب امام باید برای نسل جدید تبیین شود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه زنجان بر لزوم تبیین عظمت انقلاب ایران برای نسل‌های نوجوان و جوان تاکید کرد.

انقلاب امام باید برای نسل جدید تبیین شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد امیرخانی ظهر امروز در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه زنجان با اشاره به اینکه عده‌ای در صدد محصورکردن انقلاب ایران در مرزهای ایران بودند، اظهار داشت: محصورشدن انقلاب در داخل مرز ایران در واقع ظلم در حق امام راحل محسوب می‌شود.

وی به سابقه تاریخی مقابله طاغوت با راه حق و حقیقت اشاره کرد و افزود: امام خمینی(ره) با انقلاب خود راه سعادت را به مردم نشان داد.

فرمانده سپاه ناحیه زنجان با اشاره به اینکه افتخار میزبانی انقلاب امام راحل با ایرانیان بوده است، تاکید کرد: مخاطب انقلاب امام خمینی(ره) تمام مردم دنیا بوده است.

وی بر عظمت انقلاب امام راحل اشاره کرد و گفت: تبیین عظمت این انقلاب برای نسل‌های جوان از وظایف نسلی است که امام خمینی(ره) را درک کرده است.

امیرخانی تبیین انقلاب امام راحل را موجب آشنایی نوجوانان و جوانان با آرمان‌های امام راحل عنوان کرد.

وی به نفوذ انقلاب امام راحل به کشورهای دیگر اشاره کرد و گفت: نفوذ پیام انقلاب در کشوری به مانند فرانسه به حدی جدی بوده است که دختر مسلمان بر حفظ حجاب خود به بهای محروم شدن از تحصیل پافشاری می‌کند.

فرمانده سپاه ناحیه زنجان به توطئه‌های دشمنان انقلاب ایران برای به شکست کشاندن آن اشاره کرد و افزود: وقتی آنها با این اقدامات به نتیجه‌ای نرسیدند در صدد چاره‌جویی درآمده و راه‌حل‌های دیگری را در پیش گرفتند.

وی به پیشنهادات فوکویاما درباره دلایل شکست غرب در برابر انقلاب ایران اشاره کرد و گفت: فوکویاما تضعیف ولایت فقیه به عنوان قلب مدل حکومتی انقلاب ایران از طریق زیر سئوال بردن شورای نگهبان را یکی از راه‌حل‌های تضعیف جمهوری اسلامی عنوان کرده است.

امیرخانی بر توجه به جایگاه ولایت فقیه به عنوان یکی از ارکان حکومت تاکید کرد و گفت: همه مصیبت‌های دیگر ملل به دلیل عدم توجه به ولایت است.

وی تضعیف فرهنگ شیعه مانند عدم همراهی با مسیر امام حسین به عنوان یکی از بال‌های حرکتی مذهب شیعه و همچنین مسیر انتظار به عنوان بال دیگر را از دیگر اهداف دشمنان انقلاب اسلامی اعلام کرد.

فرمانده سپاه ناحیه زنجان بر حفظ فرهنگ شیعه برای محافظت از انقلاب امام راحل و ارج نهادن به آن امام تاکید کرد.

وی با اشاره به اعزام 7 هزار و 500 زائر از زنجان به مرقد امام راحل برای شرکت در مراسم روز 14 خرداد ماه گفت: در این روز یک دسته عزاداری هم به سمت امامزاده سید ابراهیم(ع) حرکت می‌کند که نماینده ولی فقیه در ارتش سخنران آن مراسم خواهد بود.

امیرخانی اضافه کرد: شب روز 15 خرداد ماه هم مراسمی توسط عاشقان حضرت امام با سخنرانی امام جمعه ابهر در امامزاده سید ابراهیم(ع) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/‌ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول