اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بیله‌سوار:

بیداری اسلامی زاییده تفکر روشنفکرانه امام است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان بیله‌سوار گفت: بیداری اسلامی آن هم در اوج قدرت‌نمایی استکبار جهانی زاییده تفکر و اندیشه روشنفکرانه امام راحل و مصلح روزگار است.

بیداری اسلامی زاییده تفکر روشنفکرانه امام است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام کریم قیاسی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان بیله‌سوار اظهار داشت: حرکت‌هایی که در مصر، لیبی و قلب امت اسلامی اتفاق افتاده است حرکتی به ظاهر ساده و طبیعی نیست بلکه برگرفته از اندیشه امام راحل  و انقلاب اسلامی است که در آن ذلت بی‌فایده و شهادت در اوج خواست و مطالبه است.

وی با یادآوری اینکه دشمنان ملت ایران همه تحولات جهان اسلام را برگرفته از حرکت تاریخی ملت فهیم ایران می‌دانند، خاطرنشان کرد: شیطان بزرگ امریکا و سگ منطقه‌ای او رژیم صهیونیستی بعد از ناکام شدن در انتخابات عراق، مصر و لیبی این بار به سوریه یورش آوردند تا شاید حرکت آزادیخواهانه را بی‌ثمر و کم‌اهمیت جلوه دهند در حالی که این در این ماجرا نیز با شکست واقعی روبرو می‌شوند.

امام جمعه شهرستان بیله‌سوار یادآور شد: این تفکر ناب اسلام و امیدواری امام به ملت‌های اسلامی است که سبب تحریک و به راه انداختن جنبش‌های ضد استکباری شده و دشمن روز به روز در منطقه خاورمیانه به تحلیل می‌رود.

قیاسی به حادثه خونین در سوریه و کشته شدن صدها انسان بی‌گناه به دست تروریست‌های حمایت شده امریکا و رژیم صهیونیستی اشاره کرد و افزود: در این ماجرا نیز دست کثیف استکبار نمایان است.

وی در ادامه سخنان خود قدر دانستن ماه رجب و ایام البیض را به مومنان و نمازگزاران توصیه کرد و افزود: روزه‌داری و توبه و انابه از اعمال توصیه شده بزرگان اسلام در ماه رجب است که همه باید در به جا آوردن آن همت و تلاش واقعی داشته باشیم.

امام جمعه شهرستان بیله‌سوار بیان داشت: 15 خرداد حادثه تاریخی و سر آغاز نهضت بزرگ امام است که شایسته است بنا به توصیه آن حضرت این روز و حوادث آن گرامی داشته شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی همچنین در پایان خطبه‌های نماز جمعه فرارسیدن سالروز میلاد مسعود امام اول شیعیان را گرامی داشت و از 13 رجب به عنوان روز فخر بشر و ملائک یاد کرد.

انتهای پیام/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول