اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت دو و میدانی استان قزوین خبر داد

حضور تیم دو و میدانی قزوین در رقابت‌های قرقیزستان

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت دو و میدانی استان قزوین از حضور تیم دو و میدانی قزوین به نمایندگی از فدراسیون دو و میدانی کشور در رقابت‌های بین‌المللی قرقیزستان خبر داد.

حضور تیم دو و میدانی قزوین در رقابت‌های قرقیزستان

حسن جوادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: سال گذشته در مجمع هیئت دو و میدانی قزوین مصوب شد تا تیم دو و میدانی قزوین به یکی از رقابت‌های برون‌مرزی اعزام شود، بدین ترتیب به صورت کتبی آمادگی خود را مبنی بر اعزام تیم دو و میدانی قزوین برای رقابت‌های برون مرزی به فدراسیون دو و میدانی کشور اعلام کردیم.

این مقام ورزشی ادامه داد: فدراسیون دو و میدانی کشور نیز طی نامه‌ای موافقت خود برای اعزام تیم بزرگسالان دو و میدانی قزوین به یکی از رقابت‌های برون‌مرزی را اعلام کرد و مقرر شد تیم دو و میدانی قزوین خرداد ماه به نمایندگی از فدراسیون دو و میدانی کشور و به هزینه استان قزوین در رقابت‌های قرقیزستان حضور پیدا کند.

رئیس هیئت دو و میدانی استان قزوین با اشاره به اینکه سطح رقابت‌های بین‌المللی قرقیزستان بالا است تصریح کرد: در این رقابت‌ها تیم‌های مطرحی شرکت می‌کنند که مهم‌ترین آن‌ها تیم دو و میدانی روسیه است.

جوادی با اعلام اسامی اعضای تیم دو و میدانی قزوین بیان کرد: سبحان طاهرخانی، حمیدرضا حیدری، رضا دودانگه، سعید آقالر، محمدرضا فرهاد، محمدرضا نجفیان، نصرالله رستمی، جمیل سعادت، فرض‌الله رستمی و حمید قمری‌‌رزو 10 دو و میدانی‌کاری هستند که با تیم دو و میدانی قزوین به رقابت‌های بین‌المللی قرقیزستان اعزام می‌شوند.

وی اعلام کرد: همچنین حسن کیایی به عنوان مربی و محمد امانی با سمت سرپرست و نادر نصری نیز به عنوان بازرس عازم این رقابت‌ها می‌شوند.

جوادی خاطر نشان کرد: در حال حاضر تیم دو و میدانی قزوین در اردوهای فشرده به سر می‌برد تا نتیجه مناسبی را در رقابت‌های قرقیزستان به دست آورد.

رئیس هیئت دو و میدانی استان قزوین در خاتمه با بیان اینکه در رقابت‌های قرقیزستان تیم دو و میدانی قزوین سه بازیکن اصلی خود را در اختیار ندارد عنوان کرد: مهران خوروند، مهدی رحمانی و امیرحسین خمسه سه دو و میدانی‌‌کار قزوینی هستند که به علت حضور در تیم ملی دو و میدانی کشور نمی‌توانند تیم دو و میدانی قزوین را در این رقابت‌ها همراهی کنند.

انتهای پیام/ب20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول