اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر سازمان تیم‌های ملی دوومیدانی:

فدراسیون دوومیدانی با شایعه‌پردازان برخورد می‌کند

خبرگزاری فارس: مدیر سازمان تیم‌های ملی دوومیدانی گفت: هیچ دونده‌ای از کرمان در عضویت کادر فنی تیم ملی جوانان و سایر تیم‌های ملی دوومیدانی نیست و در صورت تداوم این گفته‌ها فدراسیون از راه قانونی با شخص خاطی برخورد می‌کند.

فدراسیون دوومیدانی با شایعه‌پردازان برخورد می‌کند

تیمور غیاثی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به انتشار برخی شایعات از سوی دونده‌ای در کرمان مبنی بر عضویت وی در کادر فنی تیم ملی جوانان اظهار داشت: این مسئله کذب محض است و تا این لحظه هیچ دونده‌ای از کرمان در عضویت هیچ یک از کادرهای فنی تیم‌های ملی کشورمان نبوده است.

وی رواج شایعات و مسائل کذب را در شأن ورزشکار و جامعه ورزش ندانست و گفت: دروغ و شایعه‌پردازی در بین ورزشکاران آثار مخربی دارد و موجب ایجاد بی‌اعتمادی می‌شود.

وی عنوان کرد: درهای تیم ملی بر روی همه دونده‌های شایسته و توانمند باز است و این توانایی و نحوه عملکرد یک ورزشکار است که می‌تواند موجب موفقیت و راهیابی وی به تیم ملی شود.

مدیر سازمان تیم‌های دوومیدانی گفت: در صورت ادامه این روند فدراسیون دوومیدانی کشور با ورزشکارانی در این سطح از منظر قانونی برخورد می‌کند.

به گزارش فارس، اخیراً یکی از دونده‌ها در گفت‌وگو با رسانه‌ها و در بین ورزشکاران و مسئولان خود را با عنوان مربی تیم ملی ایران در رده سنی جوانان معرفی کرده بود.

انتهای پیام/ح30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول