اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب‌رئیس هیئت دو و میدانی بانوان قزوین:

عملکرد بانوان دو و میدانی‌کار قزوینی قابل قبول است

خبرگزاری فارس: نایب‌رئیس هیئت دو و میدانی بانوان استان قزوین گفت: بانوان قزوینی در مسابقات قهرمانی کشور عملکرد مطلوب و قابل قبولی را از خود نشان دادند.

عملکرد بانوان دو و میدانی‌کار قزوینی قابل قبول است

خدیجه فریدخانقشلانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین با بیان اینکه آمنه صفوی در دوی 10 کیلومتر پیاده‌روی از رکورد داران دو و میدانی بانوان کشور به شمار می‌رود، اظهار کرد: وی با درخشش خود، برای دومین بار متوالی با ثبت زمان پنجاه و هفت دقیقه و چهل و یک ثانیه قهرمانی این دوره از رقابت‌ها را از آن خود کرد.

وی اضافه کرد: زهرا جعفرآبادی دیگر بانوی ورزشکار استان قزوین نیز آمادگی بالایی از خود نشان داد، به طوری که در دوی 10 کیلومتر پس از صفوی دیگر ورزشکار قزوینی با ثبت زمان پنجاه و هفت دقیقه و پنجاه و چهار ثانیه عنوان نایب‌قهرمانی را کسب کرد.

خانقشلانی با اشاره به اینکه دیگر ورزشکاران استان در صورت تجربه بالاتر می‌توانستند روی سکوی این دوره از رقابت‌ها بروند، عنوان کرد: نرگس امامقلی و شهلا محمودی به ترتیب در مواد 400 متر و 10 هزار متر در جایگاه پنجم و ششم قرار گرفتند.

نایب‌رئیس هیئت دو و میدانی استان قزوین اظهار امیدواری کرد: با پرورش نسل جدید دو و میدانی بانوان قزوین این ورزشکاران نیرومند می‌توانند با تجربه در میادین مختلف با کسب تجربه در سال‌های آینده روی سکو بروند.

وی با اشاره به اینکه تیم دو و میدانی بانوان قزوین در سال‌های اخیر همواره به عنوان یکی از تیم‌های مطرح و قدرتمند در مسابقات قهرمانی کشور به شمار می‌رود، خاطرنشان کرد: بانوان دو و میدانی‌کار استان قزوین توانایی بالایی دارند که در صورت تمرینات مستمر می‌توانند افتخارات خود را در این رشته ورزشی در سطح کشور بیشتر نشان دهند.

خانقشلانی با اشاره به اینکه تیم دو و میدانی بانوان استان قزوین با هشت ورزشکار در مسابقات قهرمانی بزرگسالان کشور حضور پیدا کرده، یادآور شد: این رقابت‌ها به مدت دو روز در تهران برگزار شد.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول