اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فدراسیون دو و میدانی:

7 ورزشکار ‌‌دو‌و‌میدانی‌کار به ‌المپیک راه یافتند/ تلاش برای کسب 5 سهمیه در قزاقستان

خبرگزاری فارس: رئیس فدراسیون دو و میدانی گفت: تاکنون هفت ورزشکار ایرانی در رشته دو و میدانی مجوز ورود به المپیک را دریافت کرده‌اند.

7 ورزشکار ‌‌دو‌و‌میدانی‌کار به ‌المپیک راه یافتند/ تلاش برای کسب 5 سهمیه در قزاقستان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، افشین داوری شامگاه پنجشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه هفت ورزشکار راه یافته به المپیک در اردو به سر می‌برند، اظهار داشت: سه ورزشکار راه یافته به المپیک با مربیان ایرانی تمرین می‌کنند.

وی احسان حدادی را امیدوارترین ورزشکار ایرانی برای کسب مدال در المپیک آینده اعلام و ابراز امیدواری کرد، استعداد‌‌‌‌‌های موجود در دو و میدانی ایران رکوردهای خود را ارتقا دهند.

رئیس فدراسیون دو و میدانی از وجود شانس 12 ورزشکار ایرانی برای کسب سهمیه المپیک خبر داد و تصریح کرد: آنها با شرکت در مسابقات مختلف برای کسب سهمیه المپیک تلاش خواهند کرد.

وی ادامه داد: هشت ورزشکار ایرانی در مسابقات ستارگان آسیا که در کشور قزاقستان برگزار می‌شود، برای کسب سهمیه المپیک تلاش می‌کنند.

داوری مسابقات قزاقستان را در 18 خرداد ماه، دیگر مسابقه پیش روی ورزشکاران ایرانی عنوان کرد.

وی در پاسخ به سئوالی درباره تطبیق علم دو و میدانی ایران با علم روز دنیا گفت: فاصله علم دو و میدانی در ایران و جهان زیاد نیست.

رئیس فدراسیون دو و میدانی بر لزوم اعتماد به مربیان داخل کشور تاکید کرد و گفت: باید فرصت کافی به مربیان برای بروز توانایی‌هایشان داده شود.

وی با اشاره به حضور مربیان خارجی در کشور تاکید کرد: برای ارتقای سطح علمی مربیان داخلی باید امکان حضور مربیان خارجی در کنار آنها را فراهم کرد.

رئیس فدراسیون دو و میدانی تصریح کرد: در مسابقات قزاقستان برترین‌های دو و میدانی آسیا حضور می‌یابند.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات لیگ الماس گفت: ورزشکاران ایرانی در مراحل مختلف لیگ الماس که در کشورهای مختلف برگزار می‌شود، شرکت می‌کنند.

انتهای پیام/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول