اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت دو و میدانی استان اصفهان:

وضعیت بودجه دو و میدانی اصفهان مناسب نیست

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت دو و میدانی استان اصفهان گفت: در سال جاری هیچ گونه بودجه‌ای به این هیئت تعلق نگرفته و به هیچ عنوان در وضعیت مطلوبی قرار نداریم.

وضعیت بودجه دو و میدانی اصفهان مناسب نیست

غلامرضا امینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: هیئت دو و میدانی استان اصفهان از نظر مالی به هیچ عنوان در وضعیت مطلوبی قرار ندارد و در سال جاری از نظر بودجه در وضعیت مطلوبی به سر نمی‌برد که امیدواریم مسئولان توجه بیشتری به این هیئت داشته باشند.

وی در ادامه به رقابت‌های لیگ دو و میدانی باشگاه‌های کشور که در هفته گذشته برگزار شد، اشاره کرد و افزود: از استان اصفهان تنها یک تیم از سوی تربیت‌بدنی خمینی‌شهر به این رقابت‌ها اعزام شده بود که در پایان نیز رتبه ششم این رقابت‌ها را کسب کرد.

رئیس هیئت دو و میدانی استان اصفهان هم‌چنین به رقابت‌های لیگ دو و میدانی بانوان باشگاه‌های کشور اشاره کرد و بیان داشت: در صورتی که بتوانیم حامی مالی پیدا کنیم قصد داریم بانوان دو و میدانی‌کار استان اصفهان را به رقابت‌های دو و میدانی باشگا‌ه‌های کشور که در 17 خردادماه سال جاری در تهران برگزار می‌شود، اعزام کنیم.

انتهای پیام/ش30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول