اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت دوومیدانی استان قم خبر داد

موفقیت دوومیدانی‌کاران قمی در کسب 2 مدال قهرمانی کشور

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت دوومیدانی استان قم از موفقیت دوومیدانی‌کاران قمی در کسب دو مدال از رقابت‌های قهرمانی رده سنی نوجوانان کشور خبر داد.

موفقیت دوومیدانی‌کاران قمی در کسب 2 مدال قهرمانی کشور

علی رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: موفقیت‌های دوومیدانی قم در چهارمین اعزام به رقابت‌های قهرمانی کشور از آغاز سال کلید خورد و خوشبختانه در مسابقات نوجوانان کشور نیز موفقیت‌های خوبی نصیب دوومیدانی قم شد.

وی ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی و تقویم فدراسیون دو و میدانی، رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی رده سنی نوجوانان کشور با شرکت برترین‌های این رده از استان‌های مختلف به میزبانی هیئت دوومیدانی استان قزوین به انجام رسید.

دبیر هیئت دوومیدانی استان قم اضافه کرد: البته همزمان با این رقابت‌ها، دختران دوومیدانی‌کار رده سنی نوجوانان نیز رقابت‌های خود در چارچوب پیکارهای قهرمانی کشور را در تهران و به میزبانی مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب برگزار کردند که آن مسابقات نیز برای دوومیدانی دستاوردهای خوبی به دنبال داشت و مدال‌های خوبی کسب شد.

وی در ادامه به پیکارهای دوومیدانی قهرمانی پسران نوجوان کشور و موفقیت‌های تیم اعزامی هیئت دوومیدانی استان قم اشاره کرد و بیان داشت: دوومیدانی‌کاران نوجوان و آینده‌دار قم در این رقابت‌ها به دو مدال نقره و برنز دست یافتند.

رضایی تصریح کرد: سطح رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی نوجوانان کشور بسیار بالا بود و تیم‌های شرکت‌کننده برترین‌های خود را به این پیکارها آورده بودند که تیم اعزامی هیئت دوومیدانی استان قم در مواد پرش با نیزه و پرش طول دو مدال خوشرنگ کسب کرد.

وی یادآور شد: در جریان این رقابت‌ها و در رشته پرش با نیزه که در قم نیروهای مستعدی در تمام رده‌های سنی در آن فعالیت می‌کنند، علی جبارپور نماینده تیم اعزامی هیئت دوومیدانی استان قم بود که با پرشی به میزان سه متر و 30 سانتی‌متر موفق به کسب مقام دوم شد تا با اختصاص دادن رتبه نایب قهرمانی به خود، صاحب نشان نقره پیکارهای قهرمانی کشور شود.

دبیر هیئت دوومیدانی استان قم اضافه کرد: این در حالی است که در ماده پرش طول نیز مجتبی وفسی شانس بسیار خوبی برای کسب مدال طلا و یا حتی نشان نقره داشت اما در نهایت با پرشی به میزان سه متر و 10 سانتی‌متر به مدال برنز بسنده کرد.

وی تصریح کرد: در پایان این رقابت نزدیک به 200 دوومیدانی‌کار در رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی رده سنی نوجوانان کشورمان، برترین‌های مواد و رشته‌های مختلف از سوی کادر فنی تیم ملی به اردوهای آماده‌سازی این تیم به منظور شرکت در مسابقات مهم برون مرزی دعوت خواهند شد که امیدواریم نفرات مستعد دوومیدانی قم نیز در بین آنها حضور داشته باشند.

انتهای پیام/و10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول