اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت دو و میدانی استان زنجان:

دو‌و‌میدانی زنجان نیازمند به حمایت دارد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت دو و میدانی استان زنجان با اشاره به وجود استعدادهای خوب در ورزش دو و میدانی استان گفت: پیشرفت دو و میدانی زنجان نیازمند حمایت است.

دو‌و‌میدانی زنجان نیازمند به حمایت دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان نقی سالک شامگاه پنجشنبه در مجمع عمومی هیئت دو و میدانی استان زنجان با اشاره به نبود حامی مالی از ورزش دو و میدانی اظهار داشت: هیئت دو و میدانی وضعیت مالی خوبی ندارد.

وی با بیان اینکه استان زنجان در رشته دو و میدانی شناخته شده است، افزود: استان در ماده‌های استقامتی و صحرانوردی شناخته شده‌تر از سایر رشته‌ها بوده است.

رئیس هیئت دو و میدانی استان زنجان تاکید کرد: استان زنجان در همه مسابقات برگزار شده توسط فدراسیون شرکت کرده و موفق به کسب مدال هم شده است.

وی با اشاره به وجود استعداد ورزشکاران زنجانی در ماده‌های سرعت دو و میدانی تاکید کرد: استان زنجان استعدادهای خوبی در رشته‌های پرتابی آقایان و بانوان هم دارد.

سالک تاکید کرد: پیشرفت دو و میدانی استان زنجان نیازمند حمایت مسئولان ورزش استان و فدراسیون است.

وی در اختیار قراردادن سالن‌های ساخته شده را یکی از راه‌حل‌های پیشرفت دو و میدانی استان زنجان اعلام کرد.

در ادامه این نشست اعضای مجمع اقدام به طرح مشکلات مجموعه خود کردند که از جمله آنها علی گرزی از اساتید دانشگاه زنجان بود که بر لزوم توجه به استعداد‌یابی در دو و میدانی استان زنجان تاکید کرد و گفت: در دانشگاه زنجان یک پیست خاکی دو و میدانی احداث شده است.

وی راه‌اندازی مدرسه دو و میدانی را از دیگر برنامه‌های تدوین شده در دانشگاه زنجان عنوان کرد.

همچنین نایب رئیس بانوان هیئت دو و میدانی استان زنجان از نبود برنامه در برگزاری مسابقات بانوان خبر داد و گفت: نتایج مسابقات بانوان نیز دیر اعلام می‌شود.

ماهرخ مرادی نماینده ورزشکاران از کمبود اردو و وجود تبعیض در اعزام بانوان ورزشکار به خارج از کشور خبر داد و گفت: نمی‌داند چرا ورزشکار دیگری به جای او به مسابقات ماکائو اعزام شده است.

نماینده مربیان نیز در این جلسه از برگزارنشدن کلاس‌های ارتقای درجه برای مربیان فعال در ورزش دو و میدانی گله کرد.

انتهای پیام/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول