اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو تیم ملی نوجوانان دوومیدانی:

باید سهمیه ورودی دوومیدانی جهان را کسب کنم

خبرگزاری فارس: دونده کرمانی عضو تیم ملی نوجوانان گفت: کسب سهمیه ورودی مسابقات دوومیدانی جوانان جهان در اسپانیا اصلی‌ترین هدفم است.

باید سهمیه ورودی دوومیدانی جهان را کسب کنم

سعید ثمره‌افشار امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به حضور دو ساله در ورزش دوومیدانی اظهار داشت: کارنامه و عملکردم طی دو سال گذشته حکایت از موفقیت دارد.

وی افزود: موفقیت در مسابقات مواد 100 و 200 متر موجب شده تا علاوه بر کسب عنوان قهرمانی متعدد در استان همواره طی دو سال اخیر در مسابقات رده سنی نوجوانان عنوان‌دار مقام نخست کشور باشم.

وی با انتقاد از کج سلیقگی‌های موجود در هیئت دوومیدانی استان کرمان بیان داشت: سال گذشته در مسابقات انتخابی آموزشگاه‌های جهان به عنوان نخست دست یافتم اما هیچ کس از من برای حضور در مسابقات جهانی حمایت نکرد تا اینکه بخت حضور در این رقابت‌ها را از دست دادم.

ثمره‌افشار از کسب عنوان نخست در مسابقات انتخابی بازی‌های دوومیدانی غرب آسیا در تهران خبر داد و ابراز داشت: با درخشش در این مسابقات عازم بازی‌های غرب آسیا در کشور لبنان شدم و در آن جا بنا به دلایل مختلف نتوانستم عنوانی بهتر از پنجمی را به دست آورم.

این دونده عضو تیم ملی کشورمان با تأکید بر آمادگی بالای بدنی خود اذعان داشت: تمرینات منسجم و منظمی را زیر نظر مربیانم، آقایان فروزی و شمسی انجام داده‌ام.

ثمره‌افشار کسب سهمیه ورودی مسابقات دوومیدانی جوانان جهان در کشور اسپانیا را مهم‌ترین هدف خود در سال جاری عنوان کرد و افزود:  برای کسب این مجوز باید در مسابقات لیگ حد نصاب لازم را به ثبت برسانم.

وی با قدردانی از حمایت‌ها و زحمات خانواده و  مربیانش اظهار داشت: خداوند را شاکر و سپاسگزارم که به من جسمی سالم داد تا بتوانم از آن در مسیر ورزش و درستی استفاده کنم.

ثمره‌افشار از مسئولان ورزش استان در خواست کرد تا در مورد حواشی و مسائل پیش آمده در ورزش دوومیدانی رسیدگی بیشتری کنند.

انتهای پیام/ز20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول