اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل نبود حامی مالی

دو و میدانی‌کاران اصفهان رقابت‌های لیگ را از دست می‌دهند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت دو و میدانی استان اصفهان گفت: این هیئت به دلیل نبود حمایت‌‌کننده خوب نمی‌تواند ورزشکاران خود را راهی رقابت‌‌های لیگ دو و میدانی کند.

دو و میدانی‌کاران اصفهان رقابت‌های لیگ را از دست می‌دهند

غلامرضا امینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: باشگاه ذوب‌آهن حاضر به حمایت از دو و میدانی‌کاران اصفهانی در رقابت‌های لیگ نشد و جواب فولاد ماهان نیز برای حمایت از تیم دو  و میدانی استان اصفهان در رقابت‌های لیگ هنوز به هیئت استان نرسیده است.

وی در مورد برنامه‌های ‌آتی هیئت دو و میدانی استان اصفهان با اشاره به اینکه به احتمال زیاد از دهم خرداد ‌ماه رقابت‌های داخلی دو و میدانی آغاز می‌شود، تصریح کرد: برنامه‌های آموزشی نیز در دستور کاری هیئت دو و میدانی استان اصفهان قرار گرفته است.

رئیس هیئت دو و میدانی استان اصفهان با بیان اینکه شهرستان تیران و کرون برای برگزاری دوره آموزشی این رشته ورزشی اعلام آمادگی کرده است، تاکید کرد: پس از صدور مجوز‌های لازم از طرف فدراسیون، این دوره با حضور حداکثر 30 نفر برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: مبلغ تفاهمنامه بین اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان و هیئت دو  میدانی این استان در سال گذشته حدود 70 میلیون تومان بود که تنها 60 درصد از این مبلغ به هیئت پرداخت شد و به نظر می‌رسد مبلغ سال گذشته در سال جاری نیز برای بار دیگر تکرار شود.

امینی با اشاره به حضور درخشان دو و میدانی‌کاران اصفهانی در تیم ملی کشور، تاکید کرد: تنها مشکل این هیئت نبود حمایت‌ کننده خوب است که بر اثر این موضوع برخی از ورزشکاران اصفهان مجبور به ترک استان خود و فعالیت در سایر استان‌ها هستند که چنین موردی مشکلات خاصی را برای دو و میدانی‌ استان اصفهان به وجود می‌آورد.

به گزارش فارس، رقابت‌های لیگ دو و میدانی از دو روز دیگر آغاز می‌شود.

انتهای پیام/صا30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول