اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول تربیت بدنی دانشگاه پیام‌نور قم خبر داد

درخشش دانشجویان پیام نور قم در مسابقات دو و میدانی

خبرگزاری فارس: مسئول تربیت بدنی دانشگاه پیام نور استان قم از موفقیت ورزشکاران اعزامی این دانشگاه در کسب مدال‌های رنگارنگ از مسابقات دو و میدانی دانشگاه‌های پیام نور کشور خبر داد.

درخشش دانشجویان پیام نور قم در مسابقات دو و میدانی

محسن پودنکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: ورزشکاران رشته دو و میدانی دانشگاه پیام نور استان قم برای کسب ورودی المپیاد ورزشی دانشگاه‌های پیام نور کشور، با دست پر از این مسابقات بازگشتند.

وی با بیان اینکه تیم اعزامی دو و میدانی دانشگاه پیام نور قم با کسب چهار مدال به کار خود در این رقابت‌ها پایان داد، عنوان کرد: دو و میدانی از جمله رشته‌های موفق ورزشی بین دانشجویان دانشگاه پیام نور استان قم است که در سال‌های اخیر موفق به کسب مقام قهرمانی پیکارهای دو و میدانی المپیاد ورزشی دانشجویان دانشگاه‌های پیام نور کشور شده است.

مسئول تربیت‌بدنی دانشگاه پیام نور استان قم افزود: ورزشکاران توانمند تیم دانشگاه پیام نور استان قم بعد از اینکه تمرینات مختلف را برای کسب آمادگی حضور در این رقابت‌ها پشت سر گذاشتند، در رقابت با حریفان خود در مواد و رشته‌های مختلف موفقیت آمیز عمل کرد و به چهار مدال دست یافتند.

وی با اشاره به موفقیت‌های به دست آمده توسط ورزشکاران این دانشگاه بیان کرد: ورزشکاران تیم دانشگاه پیام نور استان قم در این مسابقات در رشته‌های پرتاب وزنه، پرتاب دیسک، دوی 400 متر و دوی 4 در 400 متر امدادی با کسب موفقیت در جدال با حریفان توانستند چهار مدال این مواد را از آن خود کنند.

پودنکی خاطرنشان کرد: رقابت‌های دوومیدانی دانشجویان پسر دانشگاه‌های پیام نور سراسر کشور به میزبانی دانشگاه پیام نور استان گیلان در شهر رشت برگزار شد و در نهایت چهره تیم‌ها و نفرات راه یافته به دو و میدانی المپیاد دانشگاه‌های پیام نور کشور نیز مشخص شدند.

وی یادآور شد: در ماده پرتاب وزنه این دوره از مسابقات محمدحسین اسکندری قهرمانی و رکورد دار کشور در سال 90 نماینده تیم دانشگاه پیام نور استان قم بود که در جدال با حریفان خود کاملا برتر عمل کرد و موفق به کسب عنوان نخست شد تا طلایی تیم دانشگاه پیام‌نور قم لقب بگیرد.

مسئول تربیت بدنی دانشگاه پیام‌نور استان قم افزود: در ماده پرتاب دیسک نیز حمیدرضا حاجی بیگی به عنوان ورزشکار تیم دانشگاه پیام نور قم موفقیت‌آمیز عمل کرد و بالاتر از سایر حریفان به مقام نخست و عنوان قهرمانی دست یافت.

وی ابراز کرد: در ماده 400 متر با مانع نیز علی ذاکری با حریفان خود به رقابت پرداخت که با وجود شایستگی برای کسب مقام قهرمانی و قرار گرفتن بر روی سکوی نخست، به مقام نایب قهرمانی رسید و صاحب نشان نقره این رقابت‌ها شد.

پودنکی بیان داشت: در دوی 4 در 400 متر امدادی نیز تیم دانشگاه پیام نور استان قم متشکل از علی ذاکری، اکبر عبدی، علی اصغر کردلو و مرتضی صالحی در بین تیم‌های شرکت کننده از استان‌های مختلف به مقام سوم و نشان برنز نائل شد.

انتهای پیام/خ۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول