اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسابقات ورزشی ‌دانشجویان منطقه 6 کشور

تیم دوومیدانی دانشگاه رازی اول شد

خبرگزاری فارس: مدیر تربیت‌بدنی دانشگاه رازی گفت: تیم دوومیدانی دانشگاه رازی در مسابقات دانشجویان منطقه 6 کشور مقام اول را کسب کرد.

تیم دوومیدانی دانشگاه رازی اول شد

شهریار عباسیان در گفتگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار کرد: تیم پسران دانشگاه رازی در مسابقات دو‌و‌میدانی دانشجویان منطقه 6 کشور با کسب 10 مدال توانست مقام اول تیمی این رقابت‌ها را کسب کند.

عباسیان تصریح کرد: این مسابقات‌ با شرکت تیم‌هایی‌ از دانشگاه رازی کرمانشاه، دانشگاه صنعتی کرمانشاه، بوعلی همدان، ‌کردستان و ایلام بود که دانشجویان دانشگاه رازی توانستند با 96 امتیاز در صدر جدول و دانشگاه کردستان با 78 امتیاز و دانشگاه همدان نیز با 74 امتیاز به ترتیب دوم و سوم شدند.

وی افزود: تیم دانشگاه رازی به عنوان تیم اول این مسابقات به مسابقات المپیاد دانشجویی که تیرماه سال‌جاری در ارومیه برگزار می‌شود، اعزام خواهند شد.

این مدرس دانشگاه از برگزاری مسابقات هندبال دانشجویان دختر خبر داد و گفت: مسابقات هندبال دانشجویان دختر منطقه 6 کشور انتخابی المپیاد به میزبانی دانشگاه رازی یکم و دوم خرداد‌ماه برگزار می‌شود که تیم اول این دوره از رقابت ها نیز مستقیما به مسابقات المپیاد دانشجویی که قرار است تیر‌ماه در دانشگاه بیرجند برگزار شود اعزام شوند.

انتهای پیام/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول