اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت دوومیدانی استان قم خبر داد

تداوم موفقیت‌های دو و میدانی قم در سال جدید

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت دوومیدانی استان قم از تداوم موفقیت‌های دوومیدانی‌کاران استان قم در مسابقات مختلف خبر داد و گفت: دوومیدانی‌کاران قم در مسابقات قهرمانی کشور موفق به کسب دو مدال شدند.

تداوم موفقیت‌های دو و میدانی قم در سال جدید

ابوالقاسم اکرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به درخشش نمایندگان قم در مسابقات دوومیدانی قهرمانی کشور در هر دو بخش مردان و بانوان از آغاز سال جاری تاکنون اظهار داشت: دوومیدانی‌کاران قم تاکنون در رقابت‌های نونهالان، نوجوانان و بزرگسالان بخش آقایان و همچنین نونهالان، نوجوانان و جوانان بخش بانوان مدال‌های رنگارنگی برای دوومیدانی قم در سال 91 به دست آورده‌اند.

وی ادامه داد: این مهم بیانگر ظرفیت غنی دوومیدانی قم است که در تمام رده‌های سنی و در هر دو بخش مردان و بانوان با وجود مواجهه با امکانات محدود و فضای ورزشی کم، می‌تواند یکی از استان‌های موفق کشور در سال‌های اخیر باشد.

رئیس هیئت دوومیدانی استان قم افزود: به‌ منظور شرکت در مسابقات دوومیدانی رده سنی جوانان قهرمانی کشور بخش آقایان هیئت دوومیدانی استان قم ترکیبی متشکل از برترین‌های رده جوانان را در قالب تیم دوومیدانی اعزامی جوانان قم به این رقابت‌ها اعزام کرد.

وی یادآور شد: تیم دوومیدانی جوانان پسر استان قم اعزامی به این مسابقات با ترکیبی چهار نفره در رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی کشور که با دعوت فدراسیون دوومیدانی از تمام استان‌های کشور انجام شد، حضور یافت.

اکرمی ابراز کرد: در این پیکارها یک نشان نقره در رشته پرش با نیزه و یک مدال برنز در رشته پرش طول نصیب دو نفر از اعضای تیم اعزامی هیئت قم شد.

رئیس هیئت دوومیدانی استان قم اضافه کرد: این رقابت‌ها در بیش از 10 ماده پذیرای برترین‌های دوومیدانی جوانان پسر از نقاط مختلف کشور بود و تیمی آماده نیز از قم در این رقابت‌ها به میدان رفت.

وی ادامه داد: بر این اساس تیم دوومیدانی جوانان قم را در این رقابت‌ها علیرضا نوروزی، محمد جبارپور، علیرضا سعادتمند و مرتضی ابراهیمی تشکیل می‌دادند، ضمن اینکه علی رضایی به عنوان مربی و سرپرست، این تیم را در رقابت‌های قهرمانی کشور همراهی می‌کرد.

اکرمی در ادامه اظهار داشت: در این دوره از رقابت‌ها که با توجه به شرکت برترین‌های کشور در آن از سطح بسیار مطلوبی نیز برخوردار بود، علی جباری در رشته پرش با نیزه موفق به کسب مقام دوم و عنوان نایب قهرمانی شد تا به مدال نقره دست یابد در حالی که علیرضا سعادتمند در پرش طول سوم شد و با کسب مدال برنز به کار خود پایان داد.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول