اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برگزیدگان به مسابقات کشوری اعزام می‏شوند

برترین‏های دو و میدانی و تنیس استان سمنان معرفی شدند

خبرگزاری فارس: برترین‏های رشته‏های دو و میدانی و تنیس استان سمنان با حضور دانش‏آموزان مراکز استثنایی این استان معرفی و قدردانی شدند.

برترین‏های دو و میدانی و تنیس استان سمنان معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش استان سمنان، پانزدهمین دوره مسابقات ورزشی کارکنان و دانش‏آموزان مراکز آموزشی استثنایی استان سمنان در سمنان برگزار شد.

این مسابقات به میزبانی سمنان و در رشته‏های فوتسال و شطرنج کارکنان و فوتسال، دو و میدانی، تنیس و گوی‏رانی دانش‏آموزان برگزار شد و برترین‏های رشته‏های دو و میدانی و تنیس امروز معرفی و قدردانی شدند.

در تنیس روی میز، مسعود نورمحمدی از آموزشگاه کوشش بسطام اول شد و امیرحسین قاسمی و روح‏الله قاسمی هر دو از آموزشگاه شهدای بانک کشاورزی کوه‏زر امیرآباد دوم و سوم شدند.

در رقابت‏های دو و میدانی ابتدایی و در ماده 100 متر، امیر امیری از آموزشگاه امید بسطام و محمدمهدی آقایی از آموزشگاه شهدای بانک کشاورزی کوه‏زر امیرآباد اول و دوم شدند.

در ماده 200 متر، رضا کرمی از آموزشگاه امید بسطام و حسین نوروزی از آموزشگاه امید بسطام برتر شدند.

در 400 متر نیز رضا تاتار از آموزشگاه امید نجات سمنان و محمدمهدی آقایی از آموزشگاه شهدای بانک کشاورزی کوه‏زر امیرآباد برتر شدند.

در ماده 800 متر، حسن قاسمی از آموزشگاه شهدای بانک کشاورزی کوه‏زر امیرآباد در سکوی اول ایستاد و محمدرضا پسندیده از آموزشگاه زکریای رازی گرمسار دوم شد.

در پرش طول، مرتضی قاسمی از آموزشگاه شهدای بانک کشاورزی کوه‏زر امیرآباد و در رشته پرتاب وزنه، امیر امیری از آموزشگاه امید بسطام و محمدرضا پسندیده از آموزشگاه زکریای رازی گرمسار برگزیده شدند.

در قسمت تیمی نیز کوه‏زر، بسطام و سمنان مقام‏های اول تا سوم را به دست آوردند.

هم‌چنین در رقابت‏های دو و میدانی دوره‏های راهنمایی و متوسطه و در ماده 100 متر، حسین مهرابی از آموزشگاه ارمغان تربیت دامغان و جلال آجدانی از آموزشگاه کوشش بسطام به عنوان نفرات برتر شناخته شدند.

در ماده 200 متر، محمد نادی از آموزشگاه کوشش بسطام و موسی لکزایی از آموزشگاه زکریای رازی گرمسار برتر شدند.

در ماده 400 متر، حسین مؤمن‏آبادی از آموزشگاه تلاش سمنان و علیرضا صفورا از آموزشگاه ارمغان تربیت دامغان نفرات برگزیده اعلام شدند.

در ماده 800 متر، علیرضا صفورا از آموزشگاه ارمغان تربیت دامغان و جلال آجدانی از آموزشگاه کوشش بسطام، در یک هزار و 500 متر جلال بهمن از آموزشگاه تلاش سمنان و ماهان نوروزی از آموزشگاه زکریای رازی گرمسار برتر شناخته شدند.

در رقابت‏های پرش طول، علی دستورانی از آموزشگاه کوشش بسطام و مهران گودرزی از آموزشگاه ارمغان تربیت دامغان، در پرتاب وزنه سیدمحمد نبوی از آموزشگاه تلاش سمنان و مهران گودرزی از آموزشگاه ارمغان تربیت دامغان نفرات منتخب بودند.

در قسمت تیمی نیز بسطام، سمنان و دامغان مقام‏های اول تا سوم را به دست آوردند.

نفرات برتر این رقابت‏ها به مسابقات کشوری اعزام می‏شوند.

انتهای پیام/ش30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول