اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری:

توجه به بیماران نیازمند زکات سلامتی است

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری سلامتی و امنیت را دو نعمت بزرگ الهی دانست و گفت: زکات سلامتی انسان سالم این است که حواسش به بیماران باشد.

توجه به بیماران نیازمند زکات سلامتی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام محمد طباطبائی عصر پنج‌شنبه در دومین همایش ام‌اس در این استان از بیماری و مریضی به عنوان یک فرصت و آزمایش الهی نام برد و اظهار داشت: اگر شخص بیمار بداند که در ساعات مریضی چه مقام و منزلتی نزد خداوند دارد، آرزو می‌کند که همیشه بیمار بماند.

وی افزود: صبر و تحمل در بلاها بسیار مهم است و بر اساس روایات وارده اگر در برخورد با بلاها صبر و تحمل داشته باشیم خداوند پاداش آن را به ما خواهد داد.

وی سلامتی و امنیت را دو نعمت بزرگ الهی دانست و گفت: زکات سلامتی انسان سالم این است که حواسش به بیماران باشد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: بزرگ‌ترین وظیفه ما این است که به بیماران خود احترام بگذاریم و بدانیم که ما هم همیشه سالم نیستیم و روزی بیمار شده و نیازمند کمک دیگران خواهیم بود.

وی کمک کردن به بیماران را نوعی شکرگزاری به درگاه خداوند عنوان کرد و ادامه داد: با کمک کردن به بیماران می‌توان اهل خیر بود و به وظیفه انسانی و دینی در قبال نیازمندان و بیماران عمل کرد.

طباطبائی افزود: بر اساس روایات وارده، بهترین خیرات، ماندگارترین آنها عنوان شده است و باید در انجام دادن کار خیر از یکدیگر سبقت بگیریم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: با کمک کردن به بیماران از جمله بیماران مبتلا به ام‌اس بدون تردید هم در دنیا و هم در آخرت شاهد پاداش خداوند متعال خواهیم بود چراکه وعده خداوند حتمی است و در آن تردیدی وجود ندارد.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول