اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گچساران خبر داد

اعزام 1000 گچسارانی به مرقد امام راحل

خبرگزاری فارس: فرماندار گچساران از اعزام افزون بر یک‌هزار و 22 زائر گچسارانی به مرقد مطهر امام در سالروز ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب خبر داد.

اعزام 1000 گچسارانی به مرقد امام راحل

سید اکبر علیزاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار داشت: امام راحل نقش مؤثر و مهمی در انقلاب اسلامی ما و انقلاب‌های منطقه بر عهده داشته‌اند که شناساندن و تبیین راه و اهداف ایشان به جامعه، راهی در راستای تجدید پیمان با این بزرگوار است.

* انتقال یاد و خاطره امام راحل یک وظیفه است

فرماندار گچساران با اشاره به فرا رسیدن 14 خرداد سالگرد رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران بر لزوم همکاری دستگاه‌های اجرایی گچساران برای اعزام کاروان زیارتی به مرقد مطهر امام راحل تأکید کرد.

علیزاده بیان کرد: برگزاری باشکوه مراسم ارتحال معمار کبیر انقلاب تکلیف همه مسئولان نظام است و اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی در طول برگزاری این کاروان ضرورت دارد.

وی همکاری و پشتیبانی دستگاه‌های اجرایی گچساران به منظور تأمین مایحتاج کاروان‌ها را خواستار و یادآور شد: بزرگداشت و انتقال یاد و خاطره امام خمینی (ره) و حماسه‌سازی آن عزیز سفر کرده به نسل‌های آینده برای همه مردم ایران یک تکلیف است.

علیزاده با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی مرهون تلاش‌ها، فداکاری‌ها و رهنمودهای حضرت امام خمینی (ره) است، ادامه داد: باید هر ساله سالروز ارتحال ملکوتی امام راحل پررنگ‌تر و باشکوه‌تر برگزار شود.

مقام عالی دولت در گچساران با اشاره به فعال شدن کمیته‌های اطلاع‌‌رسانی، نظارت، ارزیابی، بهداشت و درمان و ترابری در ستاد بزرگداشت ارتحال امام در گچساران برای اجرای هرچه بهتر این مراسم ملکوتی، همکاری و هماهنگی دستگاه‌های مرتبط را خواستار شد.

علیزاده عنوان کرد: با تمهیدات انجام شده تعداد 22 دستگاه اتوبوس زائران گچساران را به مرقد مطهر امام انتقال می‌دهد.

* بزرگداشت امام راحل بزرگداشت ولایت و اقتدار ایران اسلامی است

فرماندار گچساران بیان کرد: همزمان با بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) امسال یک‌هزار و 22 زائر از این شهرستان به مرقد مطهر مام راحل اعزام می‌شوند.

علیزاده افزود: شش دستگاه خودروی سبک و نیز دو دستگاه آمبولانس با تجهیزات پزشکی کامل و پزشک و پرستار زائران مرقد امام راحل را همراهی و پشتیبانی می‌کنند.

وی تصریح کرد: پاسداشت و تلاش برای شناخت ابعاد شخصیتی، مشی سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و اندیشه‌های عرفانی ایشان وظیفه‌ای اسلامی، اخلاقی و ملی است.

علیزاده بیان کرد: بزرگداشت امام راحل بزرگداشت ولایت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران بوده و پویایی و سر زندگی انقلاب ما مدیون رهبری امام راحل است.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول