اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج جامعه بانوان آذربایجان‌غربی خبر داد

استقبال بی‌نظیر بانوان برای اعزام به بارگاه امام راحل

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج جامعه بانوان آذربایجان‌غربی گفت: بانوان بسیجی و غیربسیجی ولایتمدار استان برای اعزام به بارگاه امام راحل با شور مضاعفی ثبت‌نام می‌کنند.

استقبال بی‌نظیر بانوان برای اعزام به بارگاه امام راحل

ربابه عدلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: در سال جاری نیز مانند سنوات گذشته بانوان انقلابی و ولایتمدار استان جهت اعزام به بارگاه مطهر امام خمینی(ره) اقدام می‌کنند به طوری که بیش از 380 نفر خواهر بسیجی با این کاروان‌ها عازم می‌شوند.

وی تصریح کرد: در سال گذشته بیش از دو هزار نفر نام‌نویسی کرده و در روز ارتحال امام خمینی(ره) در بارگاه مطهر ایشان حضور داشتند اما در سال جاری سهمیه استان یک هزار و 800 نفر می‌باشد ولی با این وجود تلاش خواهد شد جمع کثیری از عاشقان معمار کبیر انقلاب در این سفر معنوی حضور یابند.

این مسئول از خواهران بسیجی و غیربسیجی استان برای نام‌نویسی دعوت به عمل آورد و گفت: نام‌نویسی برای تشکیل کاروان‌ از چندی پیش آغاز شده است و تا روز 11 خردادماه نیز کماکان در همه شهرستان‌های استان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه از هر زائر برای نام‌نویسی فقط 50 هزار ریال اخذ می‌شود ادامه داد: بودجه مورد نیاز برای تشکیل کاروان و اعزام آنها از طرف استانداری و فرمانداری شهرستان‌ها تامین شده است به طوری که مبلغ ناچیزی از زائران دریافت می‌شود.

عدلی مدت زمان سفر را سه روز عنوان کرد و گفت: در بیست و سومین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) زائران در 13 خرداد اعزام شده و بعد از یک روز اقامت در مقصد مورخ 15 خرداد به شهر خود برمی‌گردند و برای آسایش مردم نیز امکانات رفاهی، پذیرایی، تدابیر امنیتی و انتظامی اتخاذ شده است.

مسئول بسیج جامعه بانوان آذربایجان‌غربی با بیان اینکه همه زائران اعم از بسیجی و غیربسیجی زیرپوشش بیمه قرار خواهند گرفت اظهار داشت: چنانچه یکی از زائران با مشکلاتی روبه‌رو شوند از مزایای این بیمه برخوردار خواهند بود از طرف دیگر  آمبولانس و روحانی کاروان‌ها را همراهی خواهد کرد تا سفری آکنده از معنویت و عشق برای خواهران انقلابی تدارک دیده شود.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول