اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار گلستان خبر داد

اعزام 6700 گلستانی به مرقد مطهر امام (ره)

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان از اعزام 6 هزار و 700 گلستانی به مرقد مطهر حضرت امام خمینی (ره) خبر داد.

اعزام 6700 گلستانی به مرقد مطهر امام (ره)

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، علیرضا جمشیدی در جلسه هماهنگی ستاد ارتحال حضرت امام (ره) اظهار داشت: عزتی که امروز ملت و نظام ما در جهان به دست آورده مدیون خون شهدا و طرح‎ها و راهبری‎های دوراندیشانه حضرت امام خمینی (ره) است.

وی تصریح کرد: امروز بیداری اسلامی و فریاد استقلال‎خواهی ملت‎های مظلوم برگرفته از مکتب مبارزاتی معمار کبیر انقلاب اسلامی است که 33 سال پیش یکی از طاغوت‎های زمانه را سرنگون کرد و خفقان نفس‌گیر در رژیم پهلوی را به آزادی تبدیل کرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان ادامه داد: قطعا بزرگ‌ترین یادگاری که حضرت امام از خود بر جای گذاشت منصب ولایت فقیه بود که با داشتن چنین جایگاهی و تحت رهبری مدبرانه مقام معظم رهبری در ادامه راه امام خمینی (ره)، امروز در دنیا به چنین عزتی دست یافته‎ایم.

جمشیدی یادآور شد: اگر تا چندی پیش غربی‎ها و در رأس آنها آمریکا با پیش شرط توقف کامل فعالیت‎های انرژی صلح‌آمیز هسته‎ای ایران حاضر به مذاکره با ما بودند، اما پایداری ملت ایران در راه استقلال و آزادی که ارمغان امام به همه نسل‎های این مرز و بوم است روند دیپلماتیک مذاکرات را به جایی رساند که امروز ما زمان و مکان مذاکرات را برای 1+5 تعیین می‎کنیم.

وی خاطر نشان کرد: به لطف الهی ملت و دولتمردان نظام گام‎های استوارشان را در مسیر موفقیت‎های روزافزون برداشته‎اند و در مسیر مقاومت و پیروزی در حرکت هستند و این فکر و اندیشه و تئوری‎های اجرایی حضرت امام بود که ما را در مسیر این مقاومت و پیروزی قرار داد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان تأکید کرد: آنچه که سبب استخوان‎بندی و استحکام و اقتدار نظام اجتماعی می‎شود پرداختن به مبانی و محتوا است و تنها شعائر ظاهری جوابگو نخواهد بود.

جمشیدی پرداختن به مناسبت‎هایی همچون سالروز آزادسازی خرمشهر، سالگرد ارتحال حضرت امام و 15 خرداد را از شعائری برشمرد که به واسطه پرداختن به آنها مبانی بروز و ظهور می‎کند و به این دلیل که آموزه‎های دینی ما مبتنی بر مبانی است باید به این شعائر عمل کنیم تا به محتوا و مفهوم این دست از شعائر دست یابیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان اظهار داشت: امسال سهمیه اعزام استان گلستان به مرقد مطهر حضرت امام خمینی (ره) 6 هزار و 700 نفر ابلاغ شده که با هماهنگی‎ها و همتی که فرمانداران در رأس ستادهای شهرستانی و مسئولان استانی خواهند داشت مشکلی از بابت اعزام زائرین در تاریخ مشخص شده نخواهیم داشت.

در این جلسه همچنین حجت‎الاسلام غلامرضا قندهاری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان اذعان داشت: به دلیل تقارن مراسم گرامیداشت شهدای 15 خرداد و سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) با میلاد با سعادت مولود کعبه، مراسم ارتحال امام و 15 خرداد بعد از ظهر یکشنبه به صورت متمرکز در مسجد جامع گرگان برگزار خواهد شد و بعد از اذان مغرب و عشای همان روز جشن میلاد امیر مومنان علی (ع) را در استان برگزار خواهیم کرد.

انتهای پیام/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول