اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شوط خبر داد

اعزام 230 نفر به مرقد مطهر حضرت امام خمینی(ره)

خبرگزاری فارس: فرماندار شوط گفت: گروه‌های کثیری از مردم برای تجدید میثاق با حضرت امام خمینی(ره) اعلام آمادگی کرده بودند که به دلیل کمبود ظرفیت‌های اعزام، 230 نفر به مرقد مطهر حضرت امام(ره) اعزام می‌شوند.

اعزام 230 نفر به مرقد مطهر حضرت امام خمینی(ره)

به گزارش خبرگزاری فارس از شوط، غلامرضا غنی‌زاده در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) اظهار داشت: آیین‌های ارتحال حضرت امام(ره) امسال با شکوه‌تر و معنوی‌تر از هر سال برگزار می‌شود.

وی افزود: برای این ایام برنامه‌های ویژه‌ای تدارک دیده شده است که شامل برگزاری شب شعر فرقاق، محافل انس با قرآن، یادواره شهدا، تجدید میثاق با شهدا و برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی و ده‌ها برنامه دیگر فرهنگی است.

غنی‌زاده تصریح کرد: امام خمینی(ره) با پشتوانه عظیم مردمی بنیانگذار انقلابی در شرق دنیا شده که این اتفاق درس فراموش‌نشدنی برای زورگویان و مستکبران جهان بود.

وی ادامه داد: امام خمینی، الگوی بیداری، شجاعت، دلیری، حق‌مداری و آزادی‌خواهی در دنیای امروزی بوده و همه می‌توانند از ایشان الگو بگیرند.

این مسئول اضافه کرد: این بزرگوار روح بیداری را در مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان دمید و همه نهضت‌های آزادی‌بخش با الهام از ایشان در راه آزادی کشور خویش حرکت کردند.

فرماندار شوط با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی و اندیشه‌های والای حضرت امام(ره) افزود: همبستگی دین و سیاست در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران رمز ماندگاری و قدرت روزافزون این نظام مقدس است.

وی با تبیین ابعاد گوناگون شخصیت عرفانی و سیاسی حضرت امام خمینی(ره) یادآور شد: از اساسی‌ترین عوامل پیروزی انقلاب و تداوم آن، عنصر رهبری و حاکمیت مردم بر مردم است که حضرت امام(ره) توانست آن را در ایران اسلامی پایه‌ریزی کند.

غنی‌زاده تصریح کرد: امام خمینی(ره) شخصیتی جهانی است که با توکل به خداوند در برابر رژیم ستمشاهی قد علم کرد و انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند.

فرماندار شوط ویژگی‌های علمی و فرهنگی امام راحل را منحصر به فرد دانست و گفت: هدف آن حضرت در تمام کارها جلب رضای خداوند بود و در این راه از هیچ کوششی فروگذار نبود.

این مسئول اضافه کرد: امام خمینی(ره) الگوی ارزشمندی برای مسلمانان است و ما وظیفه داریم مسیر زندگی راستین را از ایشان تاسی جوییم.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول