اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از جمعه این هفته آغاز می‌شود

اعزام زائران مرقد مطهر امام راحل از فارس

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد بزرگداشت ارتحال حضرت امام(ره) فارس گفت: اعزام زائران فارسی مرقد مطهر امام راحل از جمعه این هفته آغاز می‌شود.

اعزام زائران مرقد مطهر امام راحل از فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، کمال فیروزآبادی بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد بزرگداشت ارتحال حضرت امام(ره) فارس با اشاره به این که اعزام زائران مرقد مطهر امام راحل(ره) از فارس، جمعه 12 خرداد ماه جاری با بدرقه مسئولان عالی این استان آغاز می‌شود، اظهار داشت: مردم سراسر استان فارس به صورت خودجوش طبق رسم هر ساله از تمام شهرستان‌ها در ایام سالگرد رحلت امام خمینی (ره) راهی مرقد امام راحل(ره) می‌شوند که در این راستا استانداری فارس و فرمانداری‌ها وظیفه ساماندهی و ارائه تسهیلات به زائران را بر عهده دارند.

وی ابراز داشت: قرارگاه روح‌الله در دروازه قرآن شهر مقدس شیراز با همکاری شهرداری این شهر و مساعدت سایر اعضای ستاد بزرگداشت ارتحال امام راحل(ره) برپا شده است که وظیفه ساماندهی و بدرقه کاروان‌های اعزامی را بر عهده دارد.

فیروزآبادی با بیان این که قرارگاه ولایت به منظور ساماندهی کاروان‌های اعزامی از استان فارس در جوار بارگاه ملکوتی امام راحل(ره) ایجاد شده است، افزود: مراسم ارتحال امام راحل (ره) سیزدهم، چهاردهم و پانزدهم خرداد ماه جاری در سطح فارس به‌ویژه مساجد جامع و بقاع متبرکه امامزادگان(ع) این استان برگزار می‌شود.

رئیس ستاد بزرگداشت ارتحال حضرت امام(ره) استان فارس بیان کرد: مراسم ویژه بزرگداشت سالگرد ارتحال امام راحل(ره) در شیراز، چهاردهم خرداد بعد از نماز مغرب و عشا در حرم مطهر حضرت احمدبن موسی(ع) با حضور مردم ولایت‌مدار شیراز و مسئولان این استان، با سخنرانی سرلشکر رحیم صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا برگزار می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار فارس با اشاره به اینکه سیزدهم خرداد ماه بعد از نماز مغرب و عشا مراسم شب شعر با حضور شعرا و ادبا در مرقد منور شاهچراغ(ع) برگزار می‌شود، ادامه داد: صبح چهاردهم خرداد ماه ساعت شش و 30 دقیقه، مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) در بلوار شهید آیت‌الله دستغیب با حضور هیئت‌های مذهبی و مردم شیراز برگزار می‌شود.

فیروزآبادی خاطرنشان کرد: مراسم روز تولد مولای متقیان حضرت علی(ع) همزمان با 15 خرداد ماه در سراسر استان فارس، برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول