اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده بسیج مهریز خبر داد

اعزام 500 نفر از مردم مهریز به مرقد مطهر امام

خبرگزاری فارس: فرمانده بسیج مهریز گفت: 500 نفر از مردم مهریز به مرقد مطهر حضرت امام(ره) اعزام می‌شوند.

اعزام 500 نفر از مردم مهریز به مرقد مطهر امام

به گزارش خبرگزاری فارس از مهریز، محمدرضا دهقان‌دهنوی صبح امروز در ستاد بزرگداشت رحلت حضرت امام خمینی(ره) از اعزام 500 نفر از مردم شهرستان مهریز به مرقد مطهر امام(ره) خبر داد و اظهار داشت: امسال طبق معمول سال‌های گذشته مردم متدین و انقلابی شهرستان مهریز استقبال گرمی از اعزام به مرقد مطهر حضرت امام(ره) داشته‌اند که سهمیه این شهرستان امسال 500 نفر در قالب 12 دستگاه اتوبوس در نظر گرفته شده است.

وی از مردم وفادار و همیشه در صحنه شهرستان مهریز خواست تا برای ثبت‌نام تا تاریخ دهم خرداد، هر چه سریع‌تر به پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت مقاومت بسیج محلات مراجعه کنند.

وی هم‌چنین از برگزاری مراسم تجلیل از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس با عنوان «یاد یاران» خبر داد و گفت: رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در گردهمایی که چهارشنبه، سوم خرداد ساعت 18 در محل مسجد جامع ولی‌عصر با سخنرانی یکی از وعاظ مطرح کشوری برگزار می‌شود، تجلیل خواهند شد.

فرماندار مهریز نیز در این مراسم بر لزوم آمادگی بیش از پیش دستگاه‌های اجرایی و عموم مردم برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم سالگرد ارتحال امام(ره) در این شهرستان تاکید کرد.

مهدی کیانی‌مقدم تفکر انقلاب اسلامی را تفکری برتر در دنیا نام برد و گفت: تفکر امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی مرزها را درنوردیده است به طوری‌ که امروز دامنه این موج از منطقه خاورمیانه و کشورهایی هم‌چون تونس، مصر، بحرین و لیبی فراتر رفته و به اروپا رسیده و مردم این مناطق را به تحرک و مقابله با نظام‌های استکباری واداشته است.

وی بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی را رهبری سیاسی، مذهبی بی‌همتا و بی‌نظیر یاد کرد و افزود : ما هر چه داریم از امام راحل و انفاس قدسی ایشان و مقام معظم رهبری است و باید همه مسئولان تمام امکانات و نیروهای خود را برای هر چه با شکوه‌تر برگزار شدن مراسم سالگرد حضرت امام(ره) بسیج کنند.

کیانی‌مقدم عزت، استقلال، اقتدار، توسعه و پیشرفت بخش‌های مختلف را مرهون فداکاری، رشادت و آرمان‌های بلند امام راحل(ره) دانست و افزود: امروز بر همگان تکلیف است تا در مسیر تداوم این ارزش‌ها و انتقال آن به نسل‌های آینده جامعه بیش از پیش تلاش کنند.

وی تنوع در برگزاری برنامه‌های این مناسبت به یاد ماندنی را بسیار حائز اهمیت دانست و خاطرنشان کرد: اکنون دنیا به این مناسبت چشم دوخته است و استقبال بیشتر مردم از این مناسبت مبین پایبندی مردم به آرمان‌های حضرت امام(ره) و ولی‌فقیه است.

کیانی‌مقدم با اشاره به مردمی بودن و خودجوش بودن حرکت مردم برای برگزاری برنامه‌های رحلت حضرت امام(ره)، بر تقویت آن تاکید کرد و گفت: اثرگذاری مراسم همه موکول به ماهیت مردمی بودن برنامه‌هاست و به طور قطع مردم متدین و وفادار شهرستان مهریز هم‌چون گذشته در این عرصه کم نخواهند گذاشت.

در این نشست کمیته‌های مربوط به ستاد بزرگداشت رحلت حضرت امام خمینی(ره) به منظور برنامه‌ریزی دقیق‌تر مراسم معین شد.

کمیته فرهنگی هنری با محوریت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، کمیته ترابری و پشتیبانی با محوریت شرکت تعاونی وحدت دهیاران، کمیته امنیتی با محوریت نیروی انتظامی، کمیته اعزام با محوریت ناحیه مقاومت بسیج، کمیته برگزاری مراسم با محوریت اداره تبلیغات اسلامی، کمیته فضاسازی و تبلیغات با محوریت شهرداری و کمیته بهداشت با محوریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهریز، هشت کمیته‌ای است که برای برنامه‌ریزی دقیق‌تر معین شد.

انتهای پیام/خ10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول