اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار چهارمحال و بختیاری خبر داد:

اعزام 11 هزار و 500 زائر چهارمحال و بختیاری به مرقد امام (ره)

خبرگزاری فارس: استاندار چهارمحال و بختیاری از اعزام 11 هزار و 500 زائر این استان به مرقد مطهر امام خمینی (ره) همزمان با 15 خرداد خبر داد.

اعزام 11 هزار و 500 زائر چهارمحال و بختیاری به مرقد امام (ره)

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی‌اصغر عنابستانی بعدازظهر امروز در نشست ستاد ارتحال امام خمینی (ره) در این استان، اظهار داشت: اعزام زائر به مرقد امام خمینی (ره) یک وظیفه دینی و کاری است که در این راستا باید با برنامه‌ریزی‌های دقیق و منظم، اعزام‌ها به نحو مطلوب انجام شود.

وی با بیان اینکه در سال جاری 11 هزار و 500 زائر از این استان به مرقد امام (ره) اعزام می‌شوند، افزود: مجموعه این استان باید شرایط لازم را برای اعزام این تعداد زائر به مرقد امام (ره) فراهم کند.

عنابستانی با اشاره به هزینه‌های اعزام زائران به مرقد مطهر، تصریح کرد: تمام هزینه‌های مورد نیاز برای اعزام زائران از منابع دولتی تامین می‌شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط موظف هستند ناوگان حمل و نقل و تمام امکانات مورد نیاز زائران را فراهم کنند.

عنابستانی با بیان اینکه ناوگان حمل و نقل مورد‌نیاز برای اعزام از استان به مرقد امام (ره) از سوی دستگاه‌های اجرایی تهیه می‌شوند، گفت: براین اساس مقرر شده تا کمیته امداد امام خمینی (ره) 16دستگاه اتوبوس، شهرداری شهرکرد 20 دستگاه اتوبوس، شهرداری فارسان و بروجن 12 دستگاه و شهرداری اردل یک دستگاه در اختیار فرمانداری‌ها قرار دهند.

وی تاکید کرد: به خاطر رعایت شرایط ایمنی و جلب رضایتمندی بیشتر زائران، استفاده از دستگاه مینی‌بوس برای اعزام زائران به مرقد امام (ره) ممنوع است.

عنابستانی با تاکید بر عقد قرارداد دستگاه‌های اجرایی با ناوگان‌های حمل و نقل برای اعزام زائران این استان به مرقد امام (ره) بیان داشت: حدود 166 دستگاه اتوبوس با کیفیت بالا در استان آماده اعزام زائران هستند.

استاندار چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: این در حالی است که برای اعزام تمام زائران، 113 دستگاه اتوبوس دیگر نیاز است که در تلاش هستیم این تعداد اتوبوس موردنیاز را از استان‌های هم‌جوار تامین کنیم.

انتهای پیام/ش10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول