اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کوثر خبر داد

تشکیل کمیته‌های چهارگانه برای اعزام زائران به مرقد امام راحل

خبرگزاری فارس: فرماندار کوثر از تشکیل کمیته‌های چهارگانه در این شهرستان با هدف اعزام زائران کوثر به مرقد مطهر امام (ره) خبر داد.

تشکیل کمیته‌های چهارگانه برای اعزام زائران به مرقد امام راحل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید سعدالله رئیس‌ساداتی بعد از ظهر امروز در جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی در کوثر اظهار داشت: همچون سال‌های گذشته زائرانی را از شهرستان کوثر برای زیارت مرقد مطهر امام راحل اعزام می‌کنیم که به نظر می‌رسد امسال استقبال زائران بیش از سال گذشته باشد.

وی با بیان اینکه چهار کمیته ثبت‌نام، پشتیبانی، حمل و نقل و تبلیغات برای این امر در نظر گرفته شده است، افزود: همچون سال‌های گذشته این کمیته در کنار واحدهای اعزام کننده و فرمانداری نیازمندی‌های زائران را تامین و نسبت به اعزام مناسب آنان اقدام خواهند کرد.

این مسئول بیان داشت: 206 نفر از شهرستان کوثر به مرقد مطهر امام راحل اعزام می‌شوند که قرار است کاروان زوار متشکل از خواهران و برادران در قالب شش دستگاه اتوبوس به تهران اعزام  شوند تا در سالگرد عروج ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران شرکت کنند.

وی افزود: این کاروان 13 خرداد ماه پس از گلباران گلزار شهدا و خواندن فاتحه از شهر گیوی به مرقد امام‌خمینی (ره) اعزام می‌شوند.

رئیس‌ساداتی ابراز داشت: این شهرستان آمادگی لازم با هدف اعزام کاروان ارتحال حضرت امام (ره) به تعداد بیش از این افراد را نیز دارد.

فرماندار کوثر تصریح کرد: دستگاه‌های فرهنگی، اجرایی و امنیتی نیز باید با هماهنگی بیشتر زمینه برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و اعزام کاروان عزاداران به مرقد مطهر را فراهم کنند.

رئیس‌ساداتی با اشاره به هماهنگی‌های انجام شده با شبکه بهداشت و درمان شهرستان اظهار داشت: یک گروه مجهز پزشکی نیز با یک دستگاه آمبولانس همراه کاروان اعزام می‌شود تا در صورت بروز مشکل درمانی به یاری زائران بشتابند.

وی در پایان سخنان خود از مسئولان ادارات و نهادهای این شهرستان خواست تا سپاه را در انجام اعزام کاروان سالگرد ارتحال امام(ره) همیاری و کمک کنند.

انتهای پیام/‌ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول