اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس حمل و نقل و پایانه‌های گچساران:

پایانه‌های گچساران هیچ مشکلی برای اعزام زائران ندارد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره حمل و نقل و پایانه‌های گچساران با اشاره به اعزام زائران گچسارانی مرقد امام راحل به وسیله 22 دستگاه اتوبوس این اداره گفت: پایانه‌های گچساران هیچ مشکلی برای اعزام زائران ندارد.

پایانه‌های گچساران هیچ مشکلی برای اعزام زائران ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران منصور مختاری ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم بیست و سومین سالگرد ارتحال امام راحل در گچساران اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران یک نعمت الهی بوده که با حرکت شجاعانه امام راحل و بر مبنای اصل مترقی ولایت فقیه پایه‌ریزی و بنا شده است.

وی بیان داشت: اکنون که در آستانه بیست و سومین سالگرد رحلت امام خمینی(ره) قرار داریم همه ما مسئولان و اقشار مختلف مردم باید مراسم‌های این روز را به بهترین و شایسته‌ترین نحو ممکن برگزار کنیم.

مختاری خدمات‌رسانی به زائران حرم امام راحل را یک سعادت و فرصت عنوان کرد و از آمادگی ناوگان حمل و نقل عمومی گچساران برای اعزام زائران گچسارانی به حرم امام(ره) خبر داد.

* اعزام زائران گچسارانی مرقد امام از ساعت 9 صبح جمعه 12 خرداد

رئیس اداره حمل و نقل و پایانه‌های گچساران تصریح کرد: تدابیر ویژه به منظور آمادگی اتوبوس‌ها برای اعزام زائران اندیشیده شده است.

مختاری ساماندهی و جابه‌جایی و هماهنگی برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم ارتحال امام راحل را کاری بسیار مهم و حساس عنوان کرد.

وی افزود: اداره حمل و نقل و پایانه‌های گچساران با هماهنگی تشکل‌های صنفی حمل و نقل مسافر جاده‌ای این شهرستان آماده خدمت‌رسانی به زائران مرقد مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) است.

مختاری خاطرنشان کرد: بخش حمل و نقل مسافر جاده‌ای گچساران آماده جابه‌جایی زائران مرقد مطهر حضرت امام راحل بوده و 22 دستگاه اتوبوس از این ناوگان تجهیز و آماده‌سازی شده است.

وی عنوان داشت: مسئولیت کمیته حمل و نقل ستاد گرامیداشت ارتحال امام(ره) گچساران به اداره حمل و نقل و پایانه‌های گچساران واگذار شده و این اداره در انجام امور محوله تلاش می‌کند.

این مسئول در گچساران ابراز داشت: کمیته حمل و نقل ستاد گرامیداشت ارتحال امام گچساران مسئولیت جابه‌جایی حدود یک‌هزار زائر مرقد بنیانگذار جمهوری اسلامی از گچساران را بر عهده دارد.

مختاری افزود: اتوبوس‌‌های در نظر گرفته شده برای جابه‌جایی مسافران دارای تجهیزات کامل بوده و به امکانات مناسب گرمایشی و سرمایشی مجهز شده است.

وی تصریح کرد: بنا بر تصمیمات اعلام‌شده، اتوبوس‌ها از ساعت 9 صبح روز جمعه 12 خرداد آماده اعزام زائران از گچساران به سمت مرقد امام راحل هستند.

* سلامتی و رضایتمندی زائران مرقد امام راحل اولویت پایانه‌های گچساران است

رئیس اداره حمل و نقل و پایانه‌های گچساران بیان داشت: این اداره همانند سال‌های گذشته در راستای رضایتمندی زائران مرقد امام خمینی(ره) تلاش می‌کند.

مختاری با اشاره به برگزاری جلسات مختلف به منظور سرویس‌دهی مطلوب به زائران خاطرنشان کرد: بررسی و رعایت مواردی مثل تعداد ناوگان اتوبوس مورد نیاز، نحوه تأمین ناوگان کمکی، حضور به موقع ناوگان در محل اعزام، آمادگی ناوگان از لحاظ فنی و تجهیزات و نیز به‌کارگیری رانندگان واجد شرایط و مجرب از مهم‌ترین اقدامات صورت گرفته توسط اداره حمل و نقل و پایانه‌های گچساران است.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول