اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد بزرگداشت ارتحال امام در دلیجان خبر داد

اعزام 1000 شهروند دلیجانی به مرقد مطهر امام (ره)

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد بزرگداشت ارتحال امام (ره) در شهرستان دلیجان از اعزام یک‌هزار نفر از شهروندان دلیجانی در قالب کاروان راهیان‌نور به مرقد مطهر امام (ره) خبر داد.

اعزام 1000 شهروند دلیجانی به مرقد مطهر امام (ره)

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک احمد آزاد صبح امروز در جلسه ستاد بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی (ره) گفت: همزمان با 14 خرداد سالروز ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی هزار زائر از این شهرستان به مرقد مطهر امام خمینی (ره) در تهران اعزام می‌شوند.

وی تصریح کرد: انتظار می‌رود مسئولان دستگاه‌های ذی‌ربط با تشکیل کمیته‌ها و تبلیغ برای ثبت‌نام از زائران در ادارات و نواحی بسیج اقدامات لازم را به عمل آورند.

فرماندار دلیجان با بیان اینکه تعامل و همکاری ادارات و همدلی مردم موجب بهتر برگزار شدن برنامه‌های ستاد بزرگداشت ارتحال امام در این شهرستان می‌شود اظهار داشت: سال گذشته به دلیل کمبود اعتبارات با مشکلاتی مواجه شدیم اما اخیرا اعتبارات مناسبی برای پرداخت بدهی هزینه‌های سال قبل اختصاص یافته است.

آزاد با تاکید بر اینکه مسئولان در برپایی آیین‌های ویژه سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) باید تفکرات امام راحل را برای نسل جوان بازگویی کنند خاطر‌ نشان کرد: بازگویی تفکرات امام راحل برای نسل امروزی ضروری است و همه ما وظیفه داریم افکار و اندیشه‌های ناب بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران را به نسل نو به عنوان آینده‌سازان این مملکت تبیین کنیم.

وی ادامه داد: امام راحل متعلق به همه نسل‌ها بوده و تفکرات و اندیشه‌های ناب ایشان برای همیشه پویا و جاودان خواهد ماند.

رئیس ستاد ارتحال امام (ره) با اشاره به عبور کاروان‌های راهیان‌نور از استان مرکزی گفت: استان مرکزی استان امام خمینی (ره) است و باید با دیگر استان‌ها فرق داشته باشد، چرا که ما به نوعی میزبان دیگر استان‌ها خواهیم بود.

آزاد به موقعیت خاص و عبور زائران آن حضرت از شهرستان و توقف چند ساعت یا یک شب در استان مرکزی اشاره کرد و افزود: باید با برپایی ایستگاه‌های صلواتی و کشیک نانوایان و ارائه خدمات در شهرستان بهترین خدمات را به زائران بنیانگذار جمهوری اسلامی ارائه کرد.

گفتنی است؛ تشکیل کمیته‌های امنیتی و انتظامی، برگزاری مراسم، اعزام، فرهنگی و تبلیغات، امداد و درمان، تدارکات و پشتیبانی و حمل و نقل از مصوبات این نشست بود.

انتهای پیام/ز20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول