اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه قائمشهر خبر داد

اعزام 2 هزار قائمشهری به مزار امام (ره)/ آغاز ساخت درمانگاه امام علی (ع)

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه قائمشهر از اعزام 2 هزار نفر از شهرستان قائمشهر برای حضور در مرقد امام راحل (ره) خبر داد.

اعزام 2 هزار قائمشهری به مزار امام (ره)/ آغاز ساخت درمانگاه امام علی (ع)

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، علی رمضانی بعدازظهر امروز در نشست خبری ویژه مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) با اشاره به حضور معنوی و مدیریت عالی امام خمینی بر مردم در بهمن 57، اظهار داشت: امام در شرایط پیچیده انقلاب و زیر سخت‌ترین فشارهای حکومتی و عاملان خارجی زمینه حضور مردم را زیر لوای تشکیل جمهوری اسلامی فراهم ساخت و با حمایت‌های مشتاقانه مردمی دوران طلایی هشت ساله دفاع مقدس را با سرافرازی و عزت مدیریت کرد.

وی با اشاره به حضور 10 میلیون سوگوار در مراسم بدرقه و تشییع پیکر امام در خرداد 68 خاطرنشان کرد: حضور میلیونی مردم در آن روز تجدید بیعت با آرمان‌های معمار انقلاب بود که هنوز هم بعد از 23 سال مردم ایران مشتاقانه برای حضور در مراسم سالگرد ایشان رهسپار مرقد مطهر می‌شوند.

فرمانده سپاه ناحیه قائمشهر با اعلام تشکیل ستاد برگزاری مراسم ارتحال امام در دو بخش ابراز داشت: در بخش اعزام زائران به تهران، سهم شهرستان قائمشهر با توجه به بضاعت محدود و محدودیت راه و ترابری در انتقال زائران، 2 هزار نفر است.

رمضانی در بخش مراسم سالگرد ارتحال نیز از برگزاری همزمان بیش از 200 مراسم در محلات شهری و روستایی شهرستان قائمشهر با محوریت ارتحال امام، یادواره شهدای محلات و شهدای 15 خرداد خبر داد و افزود: مهم‌ترین آنها در مصلای جمعه قائمشهر، مسجد جمنان و المشیر، کوتنا و خطیرکلا و... برگزار می‌شود.

وی در ادامه با تاکید بر ارائه خدمت بی‌منت به عنوان وظیفه اصلی سپاه که شامل اشخاص بسیجی و غیربسیجی است از آغاز عملیات اجرایی ساخت درمانگاه امام علی (ع) در محوطه سپاه قائمشهر خبر داد و افزود: هزینه درمانی در درمانگاه فعلی امام علی سه برابر کمتر از دیگر درمانگاه‌ها و مراکز درمانی شهرستان است و به علت مراجعه بالا و محدودیت فضا نیازمند گسترش و احداث ساختمان جدید است.

این مسئول زیربنای ساختمان را یک‌هزار و 200 متر در چهار طبقه شامل بخش‌های عمومی و تخصصی اعلام کرد و گفت: این درمانگاه در بحث پزشک خانواده یک پایگاه می‌شود و مطابق با طرح انطباق وزارت بهداشت طراحی شده است.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول