اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شیروان چرداول عنوان کرد

اعزام 280 زائر به مرقد مطهر امام راحل

خبرگزاری فارس: فرماندار شیروان چرداول گفت: 280 زائر به مرقد مطهر امام راحل اعزام می‌شوند .

اعزام 280 زائر به مرقد مطهر امام راحل

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، محمد جواد شریفی ظهر امروز در نشست شورای اداری شهرستان شیروان چرداول اظهار داشت: این تعداد زائر در قالب 8 کاروان در سالروز ارتحال امام به مرقد مطهر امام راحل اعزام خواهند شد.

وی با بیان اینکه شخصیت امام راحل برای جهانیان دوست داشتنی و فراموش نشدنی است، افزود: اندیشه‌ها، سیره و تفکرات امام راحل جزو لاینفک تاریخ بشری بوده و هرگز از ملت‌های مسلمان و آزادی‌خواه جهان جداشدنی نیست.

وی ادامه داد: دشمنان اسلام و در رأس آنها استکبار جهانی آمریکای جنایتکار با همکاری برخی از گروه‌های سیاسی داخلی همواره در صدد تضعیف این ارتباط قلبی مردم با امام و پس از رحلت این بزرگوار با آرمان‌ها و اندیشه‌های ایشان بودند، اما با توکل برخدا و هوشیاری ملت ایران اسلامی در این راه تاکنون موفق نشده‌اند.

این مسئول اضافه کرد: با وجود شکست‌های مکرر دشمن در این راه اما آنان لحظه به لحظه در راه جلوگیری از گسترش اندیشه‌های امام راحل برنامه‌ریزی می‌کنند.

شریفی تصریح کرد: دشمنان اسلام از افکار امام راحل که جهان را تحت تأثیر خود قرار داده و ملت‌های آزادیخواه جهان را بیدار کرده به شدت نگران و هراسان کرده است.

فرماندار شیروان چرداول گفت: اکنون تفکرات و سیره امام راحل جهان اسلام را به شدت متحول کرده و این برای دشمنان اسلام بسیار نگران کننده است.

این مسئول اضافه کرد: باید در سالگرد ارتحال امام با آرمان‌های امام راحل تجدید بیعت کرد و هم باید دفاع جانانه‌ای از افکار و اندیشه‌های امام داشته باشیم . 

شریفی تصریح کرد: در این برهه از زمان همه باید ابتدا امام را خوب بشناسند و شخصیت ایشان را بازشناسی کنند و هم سیره امام راحل را به دیگران بشناسانند.

فرماندار شیروان چرداول گفت: سیره امام راحل نیز در امتداد حرکت اولیا و انبیا الهی بوده و هدف امام راحل احیای ادیان الهی و مکتب حیات بخش اسلام و اهل بیت بود.

انتهای پیام/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول