اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه کازرون خبر داد

اعزام 1500 نفر از کازرون به مرقد امام

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون از اعزام یک‌هزار و 500 نفر از اقشار مختلف مردم کازرون به مرقد مطهر امام راحل خبر داد.

اعزام 1500 نفر از کازرون به مرقد امام

به گزارش خبرگزاری فارس از کازرون، شهریار اسلامی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه کاروان‌های زیارتی از شهرستان کازرون به حرم مطهر امام خمینی(ره) اعزام می‌شوند، اظهار کرد: در ایام سالروز رحلت حضرت امام راحل بیش از یک‌هزار و 500 نفر از اقشار مختلف مردم شهرستان کازرون به زیارت حرم امام راحل مشرف می‌شوند و در مراسم ویژه روز 14 خرداد شرکت می‌کنند.

وی از اجرای برنامه‌هایی توسط سپاه و برخی از دستگاه‌های دولتی کازرون به منظور گرامیداشت یاد و نام امام خمینی(ره) و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری در سالروز ارتحال رهبر کبیر انقلاب خبر داد و افزود: امام(ره) و شهدا حق بزرگی بر گردن ملت ایران دارند چرا که اقتدار و عزت امروز ایران اسلامی حاصل تفکر امام و رهبری پیامبرگونه آن حضرت و ایستادگی‌ها و فداکاری‌های شهداست.

فرمانده سپاه ناحیه کازرون، امام‌ خمینی(ره) را یک شخصیت جهانی و بنیانگذار انقلاب اسلامی در جهان برشمرد و با تاکید بر زنده نگه‌داشتن یاد و نام ایشان و نشر افکار و اندیشه‌های آن حضرت گفت: در راستای تبیین ابعاد مختلف سیره و شخصیت حضرت امام کار موثر و در شأن و کرامت ایشان به اندازه کافی انجام نشده است، از این رو موسسه تنظیم نشر آثار امام و نهادهای مختلف فرهنگی کشور در این زمینه مسئول هستند.

اسلامی اضافه کرد: یکی از حداقل وظایفی که ما نسبت به نشر، انتقال سیره و اندیشه تابناک امام خمینی(ره) به نسل سوم و چهارم انقلاب داریم، پرداختن به این مباحث در حلقه‌های شجره طیبه صالحین است.

وی گفت: سیاه‌پوش کردن فضای اداره‌ها، اعزام کاروان‌های زیارتی به حرم مطهر، برگزاری مراسم ویژه در سالروز ارتحال امام و حماسه 15خرداد در کازرون، برپایی نشست‌های سیاسی در مورد آشنایی با تفکرات حضرت امام، دیدار با خانواده معظم شهدا، ارسال پیامک‌های ویژه و پخش تراکت و بروشور از جمله برنامه‌های این روز در کازرون است.

انتهای پیام/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول