اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات چهارمحال و بختیاری خبر داد

برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی در 23 نقطه چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته مراسم ستاد ارتحال امام خمینی چهارمحال و بختیاری گفت: مراسم بیست و سومین سالگرد ارتحال امام خمینی همزمان با 14 خرداد با سخنرانی وزیر دادگستری در شهرکرد برگزار می‎شود.

برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی در 23 نقطه چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد علی گرجی بعد از ظهر امروز در نشست ستاد بزرگداشت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) در این شهرستان اظهار داشت: امت اسلامی که متشکل از ملت ایران و ملت‌های بزرگ و آزادی‌خواه جهان است مدیون امام خمینی (ره) و اندیشه‌های الهی ایشان هستند.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) احیاگر ارزش‌های اسلامی در عصر حاضر هستند، افزود: امام خمینی (ره) با بنیان‌ گذاشتن انقلاب اسلامی ایران ارزش‌های الهی و اسلامی را احیا کردند و راه روشنی در برابر ملت‌های مسلمان جهان قرار دادند.

گرجی در ادامه بر ضرورت برگزاری هرچه باشکوه‌تر برنامه‌های سالروز ارتحال امام خمینی(ره) در این استان تاکید کرد و گفت: باید با تمام تلاش مراسم باشکوهی که شایسته مقام و وجود ارزشمند امام خمینی(ره) باشد را برگزار کنیم که کمک‎‌های مردمی در این میان نقش مهمی دارد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری از برگزاری مراسم گرامیداشت بیست و سومین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) همزمان با 14 خرداد در مصلای شهرکرد خبر داد و گفت: این مراسم راس ساعت 11 صبح با سخنرانی مرتضی بختیاری در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار می‎شود.

گرجی افزود: همزمان با این برنامه، در 23 نقطه استان نیز چنین مراسمی با حضور سخنرانان دعوت شده از کشور برگزار می‌شود.

وی به دیگر برنامه‌های این ستاد اشاره کرد و گفت: برگزاری مسابقه بزرگ صحیفه نور برگرفته از وصیت‌نامه سیاسی الهی امام خمینی(ره)، برپایی نمایشگاه عصر امام خمینی(ره) و عصر شعر در سوگ خورشید از دیگر این برنامه‌هاست.

گرجی خاطرنشان کرد: در مراسم بزرگداشت سالگرد امام خمینی(ره) از 15 نفر که دارای نام روح‌الله هستند نیز تجلیل به عمل می‎آید.

انتهای پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول