اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد مازندران:

آثار و اندیشه‌های حضرت امام خمینی عمومی‌تر شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: برای ترویج هر چه بیشتر اندیشه‌های رهبر کبیر انقلاب اسلامی باید آثار ایشان برای عموم مردم عرضه شود.

آثار و اندیشه‌های حضرت امام خمینی عمومی‌تر شود

حجت‌الاسلام عباسعلی ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: جهان عرب پس از گذشت 30 سال از شروع نهضت بیداری اسلامی با الهام از اندیشه‌های امام خمینی(ره) تحرکات خود را بر ضد رژیم‌های دیکتاتوری آغاز کرد.

ابراهیمی افزود: امام خمینی (ره) از اندیشه‌های والایی در جریان‌سازی نهضت‌های مردمی و اداره حکومت برخوردار بود که تبیین و تشریح آنها برای نسل جوان امری ضروری است.

وی تصریح کرد: بنیانگذار انقلاب اسلامی در پرتو ایمان به خدای متعال و پشتکار و اعتماد به مردم، هویت جدیدی به جامعه اسلامی بخشید و ثمره مجاهدت‌های بی‌وقفه ایشان منجر به احیای اسلام و فرهنگ ناب تشیع شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران تصریح کرد: پیروزی انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی یک قیام سرتاسری و بزرگ‌ترین آموزه برای تمام جهان اسلام است، زیرا بعد از قیام امام (ره) بیداری بزرگی در تمام کشورهای اسلامی و مستعمره جهان به وجود آمد و هنوز هم ما شاهد بعضی از خیزش‌ها در کشورهای اسلامی که برگرفته از قیام سازنده امام خمینی (ره) است، هستیم.

ابراهیمی بیان داشت: رسالت حضرت امام (ره) در راستای تشکیل انقلاب و نظام اسلامی برگرفته از قیام و نهضت جهانی امام حسین (ع) بود که سرانجام در سال 57 به بار نشست.

وی افزود: اسلام تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی فردی، جزئی و در حال فراموشی بود و انقلاب اسلامی ایران با احیاگری امام خمینی(ره) سبب شد اسلام تحولی نو و جدید را تجربه کند و مقابله و موضع‌گیری دشمنان با انقلاب اسلامی بیشتر شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با بیان اینکه برای ترویج هر چه بیشتر اندیشه‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی باید آثار ایشان برای عموم مردم عرضه شود، افزود: یکی از برنامه‌هایی که به ترویج اندیشه های امام (ره) کمک می‌کند اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی برای نسل جوان و نوجوان است.

وی با بیان اینکه جنبه معنوی فعالیت‌های امام خمینی (ره) مورد غفلت قرار گرفته بر شناساندن جنبه‌های شخصیتی و معنوی این رهبر بزرگ سیاسی تاکید کرد.

ابراهیمی متذکر شد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای برگزاری هرچه با شکوه‌تر سالگرد ارتحال امام خمینی و اعزام کاروان‌های زائران به حرم مطهر بار دیگر عشق و ارادت مردم ولایت‌مدار استان به حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری به نمایش در می‌آید.

این مسئول در پایان اذعان داشت: برنامه‌های مختلفی برای بزرگداشت سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و آغاز زعامت مقام معظم رهبری در مازندران پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول