اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان اصفهان خبر داد

آماده‌سازی 1500 دستگاه اتوبوس اعزام به مرقد امام خمینی(ره)

خبرگزاری فارس: مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان اصفهان گفت: یک هزار و 500 دستگاه اتوبوس حمل و نقل زائران مراسم ارتحال بیست و سومین سالگرد امام خمینی(ره) را برعهده دارند که 404 دستگاه آن برای شهر اصفهان در نظر گرفته شده است.

آماده‌سازی 1500 دستگاه اتوبوس اعزام به مرقد امام خمینی(ره)

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حسینعلی شمعانیان ظهر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی بیست‌ و سومین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) با بیان اینکه براساس اعلام نواحی سه‌گانه امام علی(ع)، امام صادق(ع) و امام رضا(ع) از سوی کمیته اعزام سپاه صاحب‌الزمان(عج) نیاز به اتوبوس تأمین شده است، اظهار داشت: 379 دستگاه اتوبوس برای شهرستان اصفهان و 25 دستگاه اتوبوس برای دانشگاه امیرالمومنین(ع) و در مجموع 404 دستگاه اتوبوس برای شهر اصفهان در نظر گرفته شده است.

وی افزود: تأمین هزینه این اتوبوس‌ها از سوی 14 دستگاه برای 22 شهرستان تأمین شده است که یک هزار و 500 دستگاه اتوبوس برای اعزام 65 هزار زائر آماده شده به نحوی که برنامه‌ریزی و اعلام اعزام از سوی شرکت حمل ‌و نقل و پایانه‌ها صورت می‌گیرد.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان اصفهان تصریح کرد:  تعدادی از اتوبوس‌ها از طریق کارخانه‌های بزرگ و اداره‌ دو ساعت بعد از نماز مغرب و عشاء روز 13 خرداد آماده اعزام هستند.

وی تاکید کرد: زائران حرم امام خمینی(ره) از طریق صورت وضعیت مسافران بیمه می‌شوند و حدود 404 اتوبوس و 16 هزار و 500 نفر از شهر اصفهان و بقیه از سایر شهرستان‌ها همه بیمه هستند.

شمعانیان بیان داشت: اداره‌کل حمل و نقل و پایانه‌ها همانند سال گذشته انتظار دارد، رضایت زائران را به مرقد امام خمینی(ره) حاصل کند.

انتهای پیام/ی30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول