اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان گیلانغرب:

امام‌خمینی (ره) روح استکبارستیزی را بین مردم احیا کرد

خبرگزاری فارس: فرماندار گیلانغرب گفت: امام‌خمینی (ره) روح استکبارستیزی را بین مردم احیا کرد.

امام‌خمینی (ره) روح استکبارستیزی را بین مردم احیا کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، اردشیر رستمی بعداز‌ظهر امروز در جلسه ستاد بزرگداشت سالگرد ارتحال امام‌خمینی که در فرمانداری شهرستان گیلانغرب برگزار شد اظهار کرد: امام راحل (ره) بزرگ‌ترین افتخار انقلاب بوده و هست.

رستمی ادامه داد: امام‌خمینی رسالت بزرگ الهی را برای سرنگونی طاغوت‌های زمان و از بین بردن روح استکبار و استبداد در کشور را به شایستگی محقق ساخت.

وی افزود: روح امام روح بلند و جاودانه‌ای است که در طلیعه آن، چشمان هزاران منتظر نه در ایران که در خارج از مرزها را نیز روشن می‌کند.

فرماندار شهرستان گیلانغرب سالگرد ارتحال امام راحل (ره) را تداعی حادثه تلخ از دست دادن شخصیت بزرگی دانست که پشتیبان همه ملت‌های ستمدیده بود و گفت: امروز شور و اشتیاق همان عشق و علاقه به امام به‌‌خوبی به مقام معظم رهبری در جامعه پیداست و این در سایه عزت و اقتداری است که اسلام و ولایت فقیه به ما بخشیده‌اند.

وی تصریح کرد: همزمان با سالگرد ارتحال ملکوتی امام‌خمینی (ره) دومین همایش استانی حقیقت همیشه زنده در دومین سال متوالی در شهرستان گیلانغرب برگزار خواهد شد.

رستمی در پایان با اشاره به برنامه‌های سالگرد امام راحل( ره) گفت: برگزاری مراسمات ویژه 14 و 15 خرداد، توزیع 1000 حلقه سی‌دی با عنوان یاد امام از ابتدا تا رحلت، برگزاری مسابقات ورزشی در دو بخش ادارات و آزاد، مسابقات فرهنگی، هنری از دیگر برنامه‌هایی است که در این شهرستان انجام خواهد گرفت.

انتهای پیام/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول