اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم مشهد در مجلس:

جریان فکری امام‌ خمینی زیربنا قرار دادن ارزش‌های دینی است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم مشهد در مجلس گفت: رشد اسلام‌خواهی در نگاه کلان جریان فکری امام‌خمینی همان زیربنا قراردادن ارزش‌های دینی و توجه به اسلام در تمام عرصه‌ها است.

جریان فکری امام‌ خمینی زیربنا قرار دادن ارزش‌های دینی است

حجت‌الاسلام نصرالله پژمان‌فر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: امام(ره) شخصیتی بود که براساس واقعیات حرکتی را نه تنها در ایران بلکه در دنیا ایجاد کردند و آن تکیه‌گاه قرار دادن اسلام برای تمام معادلات است.

وی در ارتباط با زنده نگه داشتن آرمان‌های امام تصریح کرد: این جریان یک وجه مطلق ندارد و کاملاً نسبی است در واقع حرکت در جهت زنده نگاه‌داشتن آرمان‌های امام است که موفق بوده ‌است.

پژمان‌فر ادامه داد: ممکن است در برخی از عرصه‌ها افت و خیزهایی داشته‌ایم اما در عین حال برآیند کلی موفق بوده است.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در راس ساختار جمهوری اسلامی ولی‌فقیه قرار دارد و تمام قوا در این چارچوب حرکت می‌کنند، مشروعیت نظام با توجه به تایید ولی‌فقیه است ولی در برخی از مسائل نسبتاً مواضعی داریم که قابل تردید و بررسی است.

وی در ارتباط با آسیب‌های نسل جوان از دیدگاه امام خمینی(ره) اظهار کرد: بیشترین آسیب‌ها در زمینه فرهنگی است که در جهان اسلام نمادهایی هم‌چون نبود اعتقاد و باور نسبت به نظام دینی، نبود وحدت در بین مسلمانان و پرداختن به مسائل اختلاف برانگیز دارد.

نماینده مردم مشهد در مجلس در ارتباط با گفته‌های حضرت امام در ارتباط با شعار سال خاطرنشان کرد: استقلال که یکی از گزاره‌های دینی ما است یکی از ارکان شعارهای تظاهراتی حضرت امام نیز بوده ‌است که بسیار مسئله مهمی است.

پژمان‌فر ادامه داد: استقلال ذکر شده در بیانیه‌های حضرت امام گویای این مطلب است که ما به این آرمان نمی‌رسیم مگر اینکه بتوانیم از لحاظ اقتصادی روی پای خودمان بایستیم و تولیدات داخلی را داشته باشیم.

وی افزود: در واقع اگر بخواهیم آن استقلال سیاسی که مطلوب حضرت امام بود را به دست بیاوریم در ابتدا باید استقلال اقتصادی را تامین کنیم که پیش زمینه آن همان تولید ملی است.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول